۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰

بسکتبال کاپ آسیا - چین؛

ارسلان کاظمی بالاخره به اردوی تیم ملی بسکتبال پیوست

ارسلان کاظمی بالاخره به اردوی تیم ملی بسکتبال پیوست

فوروارد تیم ملی بسکتبال بعد از گذشت سه روز از مسابقات کاپ آسیا به اردوی تیم ملی در چین ملحق شد تا این تیم را در ادامه دیدارهای این رقابت‌ها همراهی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان کاظمی که به آمریکا سفر کرده بود، قرار بود یک روز پس از اعزام تیم ملی به محل برگزاری مسابقات کاپ آسیا در چین، به اردوی این تیم ملحق شود و یازده هم تیمی ملی‌پوشش را در این رقابت‌ها همراهی کند اما کاظمی طی یک هفته گذشته در کمپ تمرینی فیلادلفیا سیکسرز و لیگ تابستانی NBA شرکت کرده بود و به موقع به چین سفر نکرد.

ارسلان کاظمی بعد از گذشت دو روز از آغاز مسابقات کاپ آسیا، شنبه شب به اردوی تیم ملی در چین ملحق شد و این در حالی است که ملی‌پوشان کشورمان دو دیدار ابتدایی خود مقابل ژاپن و چین را برگزار کرده‌اند. در هر صورت فوروارد تیم ملی بسکتبال این فرصت را دارد که از امروز با این تیم به مصاف حریفانی برود که در مسابقات کاپ آسیا حضور دارند.

تیم ملی بسکتبال روز جمعه نخستین دیدار خود در مسابقات کاپ آسیا را با برتری مقابل ژاپن به پایان رساند و در دومین دیدار هم روز گذشته مغلوب چین شد. تیم ملی ایران امروز به مصاف اندونزی می‌رود. این دیدار ساعت 13:45 به وقت ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 2330527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha