۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵

روشنايي خبر داد:

سرقت با کارت‌های شکسته و سوخته عابر بانک در فراهان

سرقت با کارت‌های شکسته و سوخته عابر بانک در فراهان

اراک- خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانده انتظامي شهرستان فراهان از سرقت با کارت‌های شکسته و سوخته عابر بانک در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرد که با برداشتن عابر بانک‌های شسکته و سوخته اقدام به فریب رانندگان خودرو اقدام به سرقت می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر،سرهنگ صفرعلي روشنايي ظهر یکشنبه در اين باره به خبرنگاران گفت: در اوايل تيرماه فردي بامركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان فراهان تماس گرفت و اذعان داشت راننده يك خودرو وانت است كه بين شهرهاي اراك و فراهان كالا جابجا مي‌كند و از او مبلغي وجه نقد كلاهبرداري شده است.

وي اضافه كرد: با توجه به كلاهبرداري هاي متعدد از رانندگان، پرونده براي بررسي كارشناسي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند.

روشنایی اضافه كرد: با شروع تحقيقات و تعيين مشخصات ظاهري متهم تحت تعقيب در گام بعد رانندگان خطوط شهري در اين خصوص مورد توجيه قرار گرفتند و مشخصات ظاهري متهم نيز در اختيار ماموران پليس قرار گرفت.

روشنايي ادامه داد:‌ در اوايل هفته جاري يكي از رانندگان خطوط شهري با پليس آگاهي شهرستان تماس گرفت و اعلام داشت شخصي با مشخصات اعلامي به وي مراجعه كرده است و اعلام مي دارد قصد دارد باري را به اراك انتقال دهد.

سرپرست انتظامي شهرستان فراهان تصريح كرد: بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي به محل اعلامي اعزام شدند و در عملياتي وي را كه به سمت باغات ميوه متواري شده بود دستگير و در بازرسي بدني از وي تعدادي كارت عابر بانك شكسته و باطله كشف كردند.

متهم در اظهاراتش به ماموران انتظامي گفت: به منظور جلب اعتماد رانندگان از قبل تعدادي كارت عابر بانك شكسته و باطل شده را از سطل زباله جلوي بانك ها تهيه كرده و به بهانه كرايه خودرو، رانندگان را به يكي از ميادين شلوغ شهر برده و با نشان دادن كارت عابر بانكم، اذعان مي‌داشتم كه در دريافت پول با مشكل مواجه شدم و مبلغي از آنها گرفته و بهانه خريد از آنجا فرار مي كردم.

سرپرست انتظامي شهرستان فراهان در ادامه به اعترافات متهم دستگير شده اشاره داشت و افزود: در بازجويي‌هاي انجام شده تا كنون متهم به هشت فقره كلاهبرداري به اين روش از رانندگان خطوط بين شهري اعتراف كرده است و تحقيقات از وي كماكان ادامه دارد.

کد خبر 2330767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha