۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۵

امیدی خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن نوجوانان و جوانان استان مرکزی

برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن نوجوانان و جوانان استان مرکزی

اراک-خبرگزاری مهر: معاون امورجوانان وفرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی از برگزاری برگزاری مسابقات قرآن نوجوانان و جوانان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

مرتضی امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه هیات های ورزشی و سمن های جوانان تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تقویت ایمان و اعتقاد به قرآن کریم، تعمیق معرفت و تعمیم فهم و درک قرآن کریم، ایجاد انس با قرآن کریم، ارج نهادن و به فعالیت های قرآنی و شناسایی و معرفی استعداد های برجسته قرآنی جوان و ورزشکار از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

معاون امورجوانان وفرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ورزشکاران، اعضای سمن های جوانان و کارکنان اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

امیدی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم در دو رشته تلاوت ترتیل و مفاهیم قرآن کریم برگزار می شود، اضافه کرد:  داشتن کارت بیمه ورزشی، یا معرفی نامه از باشگاه برای ورزشکاران و کارت عضویت درسمن، یا معرفی نامه از سمن برای جوانان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه مسابقه در رشته مفاهیم از کتاب «دقایقی با قرآن» برگزار می شود، تصریح کرد: این کتاب  تالیف حجت الاسلام قرائتی بوده و از صفحه 1 تا 110 مورد آزمون است.

معاون امورجوانان وفرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند تا 24 تیر برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند کتاب مورد نظر را از اینترنت دانلود کنند.

امیدی تصریح کرد: علاقمندان به شرکا در اولین دوره مسابقات قرآن می توانند به معاونت امور جوانان وفرهنگی اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی واقع در اراک-میدان دارائی-روبروی فرمانداری شهرستان اراک مراجعه کنند.

کد خبر 2331456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha