۲۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۳

بلوکات در گفتگو با مهر:

«ساعت صفر» عاشقانه‌ای با اتفاقات مثبت و منفی است

«ساعت صفر» عاشقانه‌ای با اتفاقات مثبت و منفی است

لیلا بلوکات با اشاره به حضور خود در پروژه «ساعت صفر» از داستان این سریال که اتفاقات عاشقانه‌ای را رقم می‌زند و اینکه سریالی جوان محور است، سخن گفت.

لیلا بلوکات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کارهایی که این روزها دارد، گفت: فعلا فیلم «پنج ستاره» را در اکران دارم و برای بازی هم منتظر هستم تا کار «ساعت صفر» زودتر کلید بخورد.

وی ادامه داد: حدود چند ماه است که برای «ساعت صفر» قرارداد بسته‌ام در این مدت 2 پیشنهاد خوب داشته‌‌ام که بخاطر این کار مجبور شدم آنها را رد کنم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «یوسف پیامبر» درباره داستان سریال «ساعت صفر» توضیح داد: داستان درباره دختری است که از آمریکا می‌آید و در ایران به دنبال مادرش می‌گردد. این کار هم اتفاقات عاشقانه دارد و هم وقایع مثبت و منفی که در طول قصه رخ می‌دهد.

بلوکات با اشاره به شخصیت‌های داستان عنوان کرد: درباره جزییات داستان توضیح زیادی نمی توان داد چون پیمان عباسی هنوز در حال نوشتن متن فیلمنامه است اما به طور کلی این سریال، کاری جوان محور است و 3 دختر و 3 پسر که من هم یکی از آنها هستم شخصیت‌های اصلی کار را تشکیل می‌دهند.

وی که آخرین بار در سریال «زمانی برای عاشقی» محمدحسین لطیفی به ایفای نقش پرداخت در پایان با اشاره به انتخاب فیلمنامه‌های تلویزیونی گفت: برای انتخاب فیلمنامه‌ها در تلویزیون بیشتر مراعات می‌کنم و بیشتر فیلمنامه‌ها را می‌خوانم و نمی‌توانم دوست داشته باشم. پیشنهادهای خوبی هم داشتم که برای قراردادی که با این کار داشتم، نتوانستم به آنها جواب مثبت بدهم چون برای این کار 2 سفر خارج از ایران به ایتالیا و ارمنستان داریم و به همین دلیل نمی توان در پروژه دیگری حضور داشت.

امین حیایی، سیروس گرجستانی، کامران تفتی، سام قریبیان، لیلا بلوکات، حسن جوهرچی، بهنوش بختیاری، آشا محرابی، زهره حمیدی، ارژنگ امیرفضلی، شهین تسلیمی، وحید شیخ‌زاده، آرزو لولوئی، محمد پورغلامی و میلاد کیمرام همراه با بازیگر آمریکایی الیزابت پیگ (Elizabeth Paige) بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه به کارگردانی محمد آهنگرانی قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

کد خبر 2331497

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha