۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

پورکاظمی در گفتگو با مهر:

مربی محروم شده وزنه‌برداری فرصت اعتراض دارد

مربی محروم شده وزنه‌برداری فرصت اعتراض دارد

دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینک با اشاره به صدور رای محرومیت برای مربی متهم وزنه‌برداری گفت: البته این حق را برای این مربی قائل هستیم که در صورت داشتن اعتراض به رای صادر شده، آن را طی یک هفته آینده به نادو اعلام کند.

لطفعلی پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه رای چهار سال محرومیت فریدون غزالیان، بر اساس ماده 2-3-10 آیین‌نامه آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) اعلام شده است، اظهارداشت: بر این اساس این مربی به دلیل تجویز دارو و مواد ممنوعه به ورزشکاران نوجوان به مدت چهار سال از هر گونه فعالیت‎های مربوط به مربیگری و همچنین احراز سمت و عضویت ورزشی در سازمان‎های ورزشی رسمی طی مدت زمان قید شده یعنی چهار سال محروم خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته معمولا پس از صدور احکام قضایی فرصتی در نظر گرفته می‌شود تا اگر فرد محکوم اعتراضی به حکم دارد، آن را اعلام کند. این فرصت برای این مربی متهم طبق آیین‌نامه نادو یک هفته است. بر این اساس وی می‌تواند طی یک هفته آینده اعتراض خود را نسبت به رای چهار سال محرومیتش اعلام کند و مستندات و مدارک لازم در این زمینه را هم ارائه کند. بعد از آن نادو طی نشست شورای مرکزی خود این اعتراض را بر اساس مستندات ارائه شده مورد بررسی قرار داده و نتیجه را اعلام خواهد کرد.

دبیر کل نادو در مورد زمان اجرای حکم محرومیت چهار ساله گفت: باید منتظر اتمام این هفته مهلت برای اعتراض بمانیم پس از آن و در صورتیکه اعتراضی وارد نشود، رای صادر شده اجرایی می‌شود. اگر هم طی این یک هفته اعتراضی به دست‌مان رسید، آن را بررسی می‌کنیم و پس از مشخص شدن نتیجه بررسی، زمان آغاز حکم را مشخص خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تاکید کرد که در هر حال حاضر هیچ پرونده دیگری برای صدور حکم در دست نادو نیست.

 

کد خبر 2332126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha