۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۸

بسکتبال کاپ آسیا - چین؛

ایران بدون تمرین در مرحله یک چهارم بازی می‌کند

ایران بدون تمرین در مرحله یک چهارم بازی می‌کند

تیم ملی بسکتبال در حالی روز پنجشنبه دیدار خود در مرحله یک چهارم مسابقات کاپ آسیا را برگزار خواهد کرد که پیش از آن هیچ جلسه تمرینی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال که پیش از صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا را قطعی کرده بود، امروز با پیروزی برابر هند در آخرین دیدار مرحله گروهی خود، جایگاهش را در رده دوم گروه A تثبیت کرد. بر این اساس تیم ملی ایران باید در مرحله دوم مسابقات با تیم سوم گروه B دیدار کند که به احتمال خیلی زیاد اردن خواهد بود.

مرحله گروهی مسابقات کاپ آسیا امروز سه شنبه به پایان می‌رسد و تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک چهارم نهایی پس از یک روز استراحت، روز پنجشنبه دیدارهای خود در این مرحله را برگزار خواهند کرد. این در حالی است که برای ایران و هفت تیم دیگر حاضر در این مرحله، فردا که استراحت دارند هیچ جلسه تمرینی در نظر گرفته نشده است. 

به گفته محمدرضا مشحون که همراه تیم ملی بسکتبال به چین سفر کرده است، برگزار کنندگان کاپ آسیا برای روز چهارشنبه تمام تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها یک برنامه تفریحی گردش در شهر تدارک دیده‌اند و هیچ زمانی را برای تمرین هیچ یک از تیم‌ها در نظر نگرفته‌اند. بنابراین تیم ایران همانند هفت تیم دیگر حاضر در یک چهارم نهایی باید بدون هیچ جلسه تمرینی دیدار خود در این مرحله را برگزار کند.

 

کد خبر 2332147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha