۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲

حدادی در دهمین مرحله لیگ الماس شرکت می‌کند

حدادی در دهمین مرحله لیگ الماس شرکت می‌کند

احسان حدادی برای حضور در دهمین مرحله مسابقات دوومیدانی لیگ الماس در سال 2014، راهی موناکو فرانسه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دهمین مرحله از لیگ الماس روز جمعه 27 تیر ماه در شهر موناکو برگزار خواهد شد و احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و نماینده کشورمان با برترین‌های دنیا در ماده پرتاب دیسک این مسابقات به رقابت خواهد پرداخت.

حدادی پیش از این در نخستین مرحله این رقابتها که در دوحه قطر برگزار شد با پرتابی 61 متر و 86 سانتیمتری در جایگاه هفتم ایستاد و با حضور در ششمین مرحله با پرتابی 65 متر و 23 سانتیمتری عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

موناکوی فرانسه سومین حضور احسان حدادی در این دوره از مسابقات لیگ الماس به شمار می‌رود و نماینده کشورمان تا کنون با کسب یک امتیاز از ششمین مرحله این رقابتها، میان برترین پرتابگران جهان در جایگاه ششم ایستاده است.

مراحل یازدهم تا چهاردهم مسابقات دوومیدانی لیگ الماس به ترتیب در شهرهای استکهلم سوئد، بیرمنگام انگلستان، زوریخ سوئیس و بروکسل بلژیک برگزار خواهد شد.

دارنده مدال نقره المپیک لندن پس از پشت سر گذاشتن دهمین مرحله از مسابقات لیگ الماس راهی کشور آلمان خواهد شد تا به مدت 20 روز تمرینات آماده‌سازی خود را در این کشور پیگیری کند.

وی پس از آن در آخرین مرحله برنامه‌های آماده سازی خود پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی، عازم روسیه خواهد شد و تا زمان آغاز بازی‌ها تمرنیات خود را در این کشور پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 2332420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha