۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴

مجید باقری‌نیا در گفتگو با مهر:

به قرعه‌کشی لیگ توجهی نداریم/ به دنبال رتبه‌های بالای جدول هستیم

به قرعه‌کشی لیگ توجهی نداریم/ به دنبال رتبه‌های بالای جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص قرعه‌کشی فصل جدید رقابتهای لیگ برتر گفت: من زیاد به این موضوع توجه ندارم چون در مسابقات لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنیم.

مجید باقری‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص قرعه‌کشی فصل جدید رقابتهای لیگ برتر عنوان کرد: برای من فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی خواهیم کرد و اصولا در مسابقات تحت عنوان لیگ قرعه‌کشی چندان اهمیتی ندارد چونکه باید با همه تیم‌ها بازی کرد و برای همین من به قرعه‌کشی توجهی ندارم.

وی در خصوص جذب نفرات جدید در تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تقریبا نفراتی را که می‌خواستیم را جذب کردیم و تیم خوبی را روانه مسابقات فصل جدید خواهیم کرد. تمرینات را ادامه می‌دهیم و امیدوارم که بتوانیم نماینده شایسته‌‎ای برای مسجد سلیمان باشیم.

باقری‌نیا در پاسخ به این سوال که آیا به حفظ تیم خود در لیگ برتر فکر می‌کند، گفت: ما به دنبال قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول هستیم و نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم. اگر بخواهیم تنها تیم خود را در لیگ حفظ کنیم که نتایج خوبی نخواهیم گرفت. این درست که تیم ما تازه وارد است ولی نمی‌خواهیم که در پایین جدول قرار بگیریم.

کد خبر 2332804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha