۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

کارخانه در گفتگو با مهر:

روسیه از ایتالیا قوی تر نیست/ نقطه قوت تیم روسیه در سرویس است

روسیه از ایتالیا قوی تر نیست/ نقطه قوت تیم روسیه در سرویس است

تهران - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال و بازی امشب تیم ملی ایران با روسیه گفت: روسیه تیم قدرتمندی است و سابقه قهرمانی در لیگ جهانی و المپیک را دارد اما از ایتالیا و حتی برزیل قوی تر نیست لذا با کمی دقت می توان این تیم را شکست داد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: بهترین تیم های جهان در این مرحله حضور پیدا کرده اند و قدرت تمام تیم ها به جز استرالیا بسیار نزدیک به هم است.

این مسئول افزود: باید توجه داشت که روسیه تیم قدرتمندی است و سابقه قهرمانی در لیگ جهانی و المپیک را دارد اما تیم روسیه فعلی از ایتالیا و حتی برزیل قوی تر نیست لذا با کمی دقت می توان این تیم را شکست داد.

وی ادامه داد: به دلیل نزدیکی قدرت دو تیم باید ملی پوشان ایران در تمام زمان بازی امشب، خیلی حساب شده بازی کرده و قدر پوئن ها را بدانند زیرا جبران چند امتیاز در مقابل تیم قدرتمند روسیه کار بسیار سخت و دشواری است.

کارخانه اضافه کرد: یکی از ویژگی های مثبت تیم ملی روسیه قدِ بلند بازیکنان این تیم است، در مقابل این موضوع ملی پوشان ما باید در این دیدار به بازی سرعت داده و با فاصله از دست مدافعان روسی، اسپک های خود را وارد زمین کنند.

این کارشناس ورزشی متذکر شد: یکی از نکاتی که ملی پوشان ایران در این دیدار باید به خوبی رعایت کنند این است که تمام زمین را به خوبی پوشش داده و اجازه نقش آفرینی به بازیکنان اصلی و تأثیرگذار روسیه را ندهند.

وی بیان کرد: روسیه چند بازیکن تأثیر گذار و مطرح دارد که در پست محمد موسوی عراقی بازی می کنند به همین خاطر نقش این بازیکن که به عنوان بهترین مدافع مرحله گروهی انتخاب شده، در این بازی بسیار تعیین کننده است.

کارخانه تأکید کرد: نقطه قوت تیم روسیه در سرویس های این تیم است و اگر ایران می خواهد در این بازی به نتیجه مطلوب دست پیدا کند، باید دریافت های بی نقصی را از خود نشان داده و تعداد پوشش دهنده ها و مدافعین خود را در زمین افزایش دهد.

این مسئول افزود: اگر تیم ملی ایران همان بازی های مرحله گروهی خود را به نمایش بگذارد بطور قطع می تواند در زمره چهار تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفته و افتخار بزرگی نصیب والیبال ایران کند.

کد خبر 2332991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha