۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰:۴۵

مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال؛

اسلوبودان کواچ: متاسفم که نتوانستیم بازی را در ست پنجم کنترل کنیم

اسلوبودان کواچ: متاسفم که نتوانستیم بازی را در ست پنجم کنترل کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به باخت تیم کشورمان برابر روسیه گفت: بازیکنان در ست پنجم خیلی خسته بودند و متاسفم که نتوانستیم بازی را در این ست کنترل کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسلوبودان کواچ پس از شکست سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل روسیه اظهار داشت: نمایش خوبی ارائه کردیم اما نتوانستیم در ست پنجم بازی را کنترل کنیم و به هدف خود نرسیدیم. بابت این مسئله متاسفم زیرا در بسیاری از زمان‌های مسابقه از روسیه بهتر بودیم.

وی با اشاره به دیدار دو تیم در ست چهارم خاطرنشان کرد: طبیعی است که وقتی ست چهارم تا این حد طولانی می‌شود بازیکنان در ست پنجم خسته باشند و به این دلیل وقتی در این ست با نتیجه 4 بر 1 پیش افتادیم اشتباهات زیادی داشتیم و روسیه هم در مقابل با عملکرد خوب خود در دفاع روی تور توانست به پیروزی برسد.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: بسیار سخت است مقابل تیمی به میدان بروید که موزرسکی که بلند قدترین بازیکن جهان است در آن بازی می‌کند. سعی می‌کنیم در بازی بعد مقابل برزیل این شکست را جبران کنیم و یک بار دیگر از سد برزیل بگذریم تا به جمع چهار تیم برتر مسابقات برسیم.

تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه شب در نخستین بازی خود در مرحله نهایی رقابتهای لیگ جهانی برابر روسیه نتیجه را 3 بر 2 واگذار کرد.

کد خبر 2333331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha