۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۷

طبق نتیجه MRI و با نظر پزشک؛

سامان ویسی ادامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا را از دست داد

سامان ویسی ادامه دیدارهای تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا را از دست داد

سامان ویسی، بازیکن تیم ملی بسکتبال به دلیل آسیب دیدگی از قادر به همراهی این تیم در دیدارهای باقی مانده مسابقات کاپ آسیا نخواهد بود. بر این اساس تیم ملی دیدار امروز برابر فیلیپین در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را بدون حضور این بازیکن برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اردن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا که روز گذشته در ووهان چین برگزار شد، سامان ویسی در اواخر کوارتر سوم به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه پا مجبور به ترک زمین شد و تا پایان این بازی دیگر شرایط لازم برای همراهی هم تیمی‌هایش را پیدا نکرد.

برای بررسی وضعیت آسیب دیدگی سامان ویسی، این بازیکن به بیمارستان منتقل شد تا از پای او MRI گرفته شود. نتیجه این عکسبرداری وضعیت حاد سامان ویسی را نشان می‌داد طوریکه با تایید و تاکید پزشک وی اجازه همراهی تیم ملی بسکتبال در دو دیدار باقی مانده کاپ آسیا را ندارد.

بر این اساس تیم ملی بسکتبال که با غلبه بر اردن به مرحله نیمه نهایی مسابقات کاپ آسیا صعود کرد، دیدار امروز خود در این مرحله مقابل فیلیپین را در غیاب سامان ویسی برگزار خواهد کرد. این بازیکن در روز پایانی مسابقات کاپ آسیا که فردا برگزار می‌شود نیز اجازه حضور در ترکیب تیم ملی برای دیدار فینال یا رده‌بندی را ندارد. محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیم های ملی بسکتبال در گفتگو با مهر این موضوع را اعلام و تایید کرد.

سامان ویسی در حالی از همراهی تیم ملی بسکتبال در دو دیدار باقی مانده کاپ آسیا بازماند که طی دیدارهای گذشته از بازیکنان موثر و بازیساز این تیم به هنگام حضور در زمین بود.

قرار است پس از بازگشت تیم ملی بسکتبال به ایران، سامان ویسی کارهای درمانی خود را در تهران پیگیری کند.

کد خبر 2333774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha