۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۴

حجت الاسلام نکونام:

مسلمانان همیشه باید در برابر توطئه های رژیم اشغالگر قدس هوشیار باشند

مسلمانان همیشه باید در برابر توطئه های رژیم اشغالگر قدس هوشیار باشند

شهرکرد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسلمانان همیشه باید در برابر توطئه های رژیم اشغالگر قدس هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه داشتن تقوا نشانه انسانهای پرهیزکار است، اظهار داشت: هر انسانی که بخواهد سعادتمندی دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آورد باید در مسیر داشتن تقوا تلاش کند.

وی افزود: یک مومن واقعی باید با دیگران صادق باشد و باید خوبی دیگران را بازگو کند و از گفتن بدی های مومنان دیگر بپرهیزد.

وی ادامه داد: انسانی که تقوای الهی پیشه کرده است از شر شیطان در امان است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انسانها باید برای رضای خدا کار و تلاش کنند، یاد آور شد: رضای خدا باید هدف هر مسلمان در هر کاری باشد تا در دنیا و آخرت سعادتمند شود.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس، عنوان کرد: در حال حاضر اسرائیل به پشتوانه قدرت های جهانی از جمله آمریکا در حال انجام جنایت های وحشتناکی در برابر مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز بزرگی است که از سوی امام راحل به عنوان روز قدس نامگذاری شده است و در این روز مردم در برابر جنایات و توطئه های رژیم اشغالگر قدس راهپیمایی می کند.

برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در سالجاری

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی امسال، تاکید کرد: هم اکنون جنایات بزرگی توسط رژیم صهیونیستی در حال انجام است و باید مردم پر شورتر از قبل برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپمایی شرکت کنند.

وی تاکید کرد: سال گذشته در استان چهارمحال و بختیاری طرح تقویت مبانی اعتقادی برگزار شده که نقش مهمی در بیان سبک زندگی اسلامی برای مردم استان داشت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اذعان داشت: اندیشمندان و اساتید بزرگی در استان حضور یافتند و مطالب مهمی را در خصوص سبک زندگی اسلامی بیان کردند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حضور یکی از مراجع تقلید در استان در سال گذشته همراه با برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی، یادآور شد: حضور این مرجع عالیقدر برکات بسیاری برای استان در برداشته است.

نکونام بیان کرد: امسال نیز این طرح بزرگ در استان برگزار می شود.

کد خبر 2333844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha