۲۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان- اسلواکی؛

آزادكاران پنج وزن نخست روی باسكول رفتند/ آغاز رقابتها از صبح امروز

آزادكاران پنج وزن نخست روی باسكول رفتند/ آغاز رقابتها از صبح امروز

مراسم وزن کشی پنج وزن نخست رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (شنبه) با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست، در شهر هومنه اسلواکی آغاز شد.

بر اين اساس نتایج وزن کشی پنج وزن نخست این رقابتها به شرح زیر است:

در وزن 42 کیلوگرم علیرضا گودرزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف سلیمان بلقلام از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی گیران گرجستان و قرقیزستان مبارزه می کند. در این وزن 17 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 50 کیلوگرم که 24 نفر حضور دارند نادر نصری در دور نخست به مصاف پتکو پتکوف از بلغارستان می رود و در صورت پیروزی، در دور بعد با برنده کشتی گیران قزاقستان و ژاپن مبارزه می‎کند.

در وزن 58 کیلوگرم مجتبی عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آنتونی لارامی از کانادا کشتی می‎گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران روسیه و لیتوانی می‎رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند.

در وزن 69 کیلوگرم که 27 کشتی گیر حضور دارند، احمد بذری در دور نخست به مصاف ماکسیم گورژان از اوکراین می‎رود و در صورت شکست این حریف، در دور دوم با برنده کشتی گیران ترکیه و ارمنستان مبارزه می‌کند.

در وزن 85 کیلوگرم امیر ارسلان تاتاری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف روسلان بک آلدیف از روسیه می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی‌گیران ژاپن و رومانی روبرو می‎شود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

کد خبر 2334016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha