۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۹:۱۷

رقابتهای جام استفان سرکسیان- ارمنستان؛

دو مدال طلا و نقره حاصل تلاش آزادكاران اوزان نخست

دو مدال طلا و نقره حاصل تلاش آزادكاران اوزان نخست

در پايان نخستين روز از رقابتهای بین المللی كشتي آزاد جام استفان سرکسیان ارمنستان محمد مکتب دار در وزن 74 کیلوگرم با شکست حریف گرجستانی به مدال طلای دست یافت و امیر محمدی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در رقابتهای چهار وزن اول این مسابقات که از روز شنبه با حضور کشتی گیرانی از 9 کشور و با جایزه 60 هزار دلاری در شهر واندازور آغاز شده است، در وزن 74 کیلوگرم محمد مکتب دار در دور اول با نتیجه 9 بر صفر بر آرگیشتی آبگاریان از ارمنستان غلبه کرد. وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 5 برابر استانیسلوف خاچیروف از روسیه به برتری رسید. مکتب دار در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 7 بر 2 بر گیا چیالادزه از اوکراین را شکست داد و راهی دیدار پایانی شد. وی در دیدار فینال با نتیجه 6 بر یک مقابل جامبر کاولاشویلی از گرجستان پیروز شد و طلایی شد.

امیر محمدی در وزن 97 کیلوگرم در دور اول با نتیجه 13 بر 2 برابر ویکتور کازاشویلی نایب قهرمان جوانان جهان از ارمنستان به برتری رسید. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر از سد ادگار ینوگیان نفر سوم اروپا و نایب قهرمان سال گذشته جام سرکیسیان گذشت و فینالیست شد. محمدی در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر یک برابر الیزبار اودیخادزه از گرجستان نتیجه را واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

تیم ایران امروز در دو وزن دیگر نماینده ای نداشت.

حسن مرادقلی در وزن 61 کیلوگرم، پیمان یاراحمدی در وزن 70 کیلوگرم و سید رضا موسوی در وزن 125 کیلوگرم فردا به مصاف حریفان خود می روند.

کد خبر 2334190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha