۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

با حضور در جام زیلکوفسکی؛

ترکیب نهایی آزادکاران روس در لهستان مشخص می شود

ترکیب نهایی آزادکاران روس در لهستان مشخص می شود

برخی از مدعیان کشتی آزاد روسیه برای کسب دوبنده تیم ملی کشورشان قصد دارند در رقابتهای جام زیلکوفسکی لهستان به میدان بروند تا با نمایش قابل قبول در این تورنمنت، مجوز حضور در مسابقات جهانی را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان 11 و 12 مرداد ماه با حضور کشتی گیران مطرح جهان برگزار خواهد شد و این در حالیست که سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه قصد دارد برخی از کشتی گیران خود را در این رقابتها محک بزند تا ترکیب نهایی تیم روسیه برای رقابتهای جهانی ازبکستان مشخص شود.

ویکتور لبدوف، الکساندر بوگومویف، بخان گوی گریف، جمال اوتار سلطان اف، سوسلان رامانوف، ماگومد قربان علی اف، مرادین خوشوف و حاجی مراد گاتسالوف کشتی گیرانی هستند که در ترکیب تیم روسیه در جام زیلکوفسکی لهستان به میدان خواهند رفت.

ازسویی دیگر ویکتور لبدوف قهرمان وزن 57 کیلوگرم مسابقات قهرمانی روسیه ا قصد دارد تا در تورنمنت لهستان در یک وزن بالاتر یعنی وزن 61 کیلوگرم به میدان برود.

لبدوف اعلام کرده به علت کاهش وزن در رقابتهای قهرمانی روسیه شرایط بدنی مناسبی برای حضور در وزن 57 کیلوگرم جام زیلکوفسکی را ندارد.

کد خبر 2334458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha