۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۳

کارخانه در گفتگو با مهر:

عملکرد دفاعی ایران مقابل آمریکا قابل قبول نبود/ آمادگی ذهنی و روانی فاکتور غلبه بر ایتالیا

عملکرد دفاعی ایران مقابل آمریکا قابل قبول نبود/ آمادگی ذهنی و روانی فاکتور غلبه بر ایتالیا

تهران - خبرگزاری مهر: سرمربی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به قابلیت و توانایی ملی پوشان ایران گفت: آمادگی ذهنی و روانی فاکتور پیروزی ایران مقابل ایتالیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی مقابل تیم قدرتمند آمریکا شکست سختی را پذیرا شد و امشب برای کسب مقام سومی به مصاف تیم ملی ایتالیا می رود.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به باخت تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: باید توجه داشت که ایران به تیم کوچکی نباخته است بلکه آمریکا قهرمانی جهان، المپیک و لیگ جهانی را در کارنامه خود دارد.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران افزود: تیم ملی آمریکا والیبال مدرن را به خوبی بازی می کند و بازیکنان تأثیر گذار و یکی از بهترین پاسورهای جهان را در ترکیب دارد و ای کاش ایران در مرحله نیمه نهایی با این تیم برخورد نمی کرد زیرا درصد اشتباهات این تیم بسیار پایین بود.

وی ادامه داد: به هر ترتیب تیم ملی والیبال ایران در شب گذشته مقابل آمریکا نمایش همیشگی خود را نداشت و حقیقتا روز والیبال ما نبود اما این شکست هیچ چیز از ارزش های بازیکنان ایران که با اقتدار در بین چهار تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفتند، کم نمی کند.

کارخانه اضافه کرد: در بازی مقابل آمریکا، عملکرد دفاعی ایران قابل قبول نبود به طوری که ما در کل سه ست، فقط یک بار توانستیم توپ های حریف را دفاع کنیم در حالی در مقابل تیم آمریکا در زدن سرویس، دفاع و توپگیری عملکرد بسیار خوبی داشت.

این کارشناس ورزشی عنوان کرد: آمریکا به خوبی تیم ملی ایران را آنالیز کرده بود و نقاط قوت و ضعف تیم ما را می شناخت به همین خاطر به خوبی توانست بازی را مدیریت کند و نگذارد بازیکنان ایران عملکرد همیشگی خود را به نمایش بگذارند.

وی بیان داشت: در بازی امشب مقابل ایتالیا شانس پیروز شدن را داریم و اگر بازیکنان ایران در مقابل ایتالیا بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند قطعا می توان بر روی سکوی سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال قرار گرفت.

کارخانه تأکید کرد: در این میان باید بازیکنان ایران، باخت مقابل آمریکا را فراموش کنند و با آمادگی ذهنی و روانی مقابل ایتالیا که از قدرت های والیبال دنیا است، حاضر شوند به همین خاطر رییس فدراسیون، سرپرست و مربی تیم وظیفه مهمی را برای بازگرداندن انگیزه به بازیکنان دارند.

کد خبر 2334653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha