۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۶

رقابتهاي قهرمانی نوجوانان جهان - اسلواکی؛

پنج پیروزی و دو شکست برای آزادكاران ایران

پنج  پیروزی و دو شکست برای آزادكاران ایران

مسابقات پنج وزن دوم رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امروز (یکشنبه) در شهر هومنه اسلواکی در حال برگزاری است كه تاكنون پنج پیروزی و دو شکست سهم نمايندگان كشورمان شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، نتایج کشتی هاي نمايندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 46 کیلوگرم عرفان آئینی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر پاتریک گولوچوفسکی از لهستان را شکست داد وی در دور سوم به مصاف نایری قارسایان از ارمنستان می رود.

در وزن 54 کیلوگرم کاوه رحمت آبادی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر ویکتور لوجکا از اسلواکی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد داتون فیکس از آمریکا گذشت. رحمت آبادی در دور سوم به مصاف آندری یاتسنکو از اوکراین می رود.

در وزن 63 کیلوگرم امیر اکبرزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 مغلوب البروس والیف از روسیه شد. وی باید منتظر حضور این روس در فینال باشد تا شانس حضور در گروه شانس مجدد را داشته باشد.

دروزن 76 کیلوگرم حامد منافیان در در اول با نتیجه 10 بر صفر تئودوروس کایریاکیدیس از یونان را پشت سر گذاشت اما در دور دوم مقابل سومی بازار زاندانبود از مغولستان با نتیجه 10 بر یک شکست خورد و باید منتظر دیدارهای این کشتی گیر در مراحل بعدی باشد.

در وزن 100 کیلوگرم نعیم حسن زاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل یاشاک دنیز از ترکیه با نتیجه 10 بر 5 به برتری رسید وی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و گرجستان می رود.

کد خبر 2334836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha