۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۳۴

بهروان تاکید کرد:

نیم فصل دوم لیگ فشرده است/ بعد از جلسه با کی‌روش برنامه اعلام می‌شود

نیم فصل دوم لیگ فشرده است/ بعد از جلسه با کی‌روش برنامه اعلام می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد پس از نشست با سرمربی تیم ملی برنامه نیم فصل لیگ چهاردهم اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا بهروان پیش از حضور در فدراسیون فوتبال جهت شرکت در جلسه مسئولان سازمان لیگ با کارلوس کی‌روش ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما را هم به این جلسه دعوت کردند و قطعا بحث اصلی جلسه، برنامه‌ریزی لیگ است.

وی ادامه داد: برنامه یکساله لیگ را آماده کردیم و منتظر برنامه‌های تیم ملی هستیم. ما هدفمان این است برنامه ها کاملا منظم باشد تا در ادامه تغییری در آنها ایجاد نکنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: ما آماده هرگونه همکاری با فدراسیون و تیم ملی هستیم تا برنامه ها را کاملا مدون تنظیم کنیم. مطمئنا در این جلسه برنامه‌های تدارکاتی تیم ملی اگر مشخص شود، ما می‌توانیم آنها را در برنامه خود لحاظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید قرارداد کی‌روش تمدید شده است که می‌خواهید برنامه‌هایش را با سازمان لیگ هماهنگ کند، اینگونه پاسخ داد: وقتی یک جلسه رسمی با حضور کفاشیان، کی‌روش، تاج و بنده برگزار می شود، حتما اهداف بزرگی در آن وجود دارد. من خیلی درگیر مسائل نیستم، اما تصور می کنم توافق کلی صددرصد صورت گرفته است.

بهروان در خصوص برنامه های لیگ چهاردهم اظهار کرد: این برنامه ها بر اساس روز و ساعت آماده است و در جلسه امروز همه چیز مشخص می شود و اگر برنامه ها تغییر نکند، آن را اعلام می کنیم.

وی در مورد صحبت علی کاظمی که گفته ممکن است نیم فصل لیگ چهاردهم بعد از هفته هفدهم انجام شود، بیان کرد: در نیم فصل دوم زمان‌مان بسیار فشرده است و ما باید کاری کنیم این فشردگی ها کم شود. ما جام ملت ها را در بین نیم فصل برنامه‌ریزی کرده ایم و بازی های اینچئون را هم داریم که تعطیلاتی را در لیگ ایجاد می کند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشمان این است که کمترین لطمه به باشگاه ها وارد شود. من به سهم خودم از باشگاه ها تشکر کرده و اعلام می کنم آماده هرگونه همکاری با تیم ملی هستیم.

کد خبر 2334846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha