۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵

تمرین تیم فوتبال امید در امان برگزار شد/ دیدار بامدادی با اردن

تمرین تیم فوتبال امید در امان برگزار شد/ دیدار بامدادی با اردن

تیم فوتبال امید ایران که برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال اردن راهی این کشور عربی شده، نخستین تمرینش را در شهر امان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کند، برای برگزاری اردوی آماده‌سازی و انجام دو دیدار تدارکاتی به اردن سفر کرده است.

در این زمینه شاگردان نلو وینگادا ساعت 18 روز یکشنبه به وقت محلی یک جلسه تمرین را در هوای خنک ورزشگاه شیخ عبدالله شهر امان برگزار کردند. در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و در دو گروه 5 در مقابل 2 به حفظ توپ پرداختند.

سپس بازیکنان در زمین کوچک به حفظ توپ پرداخته و در ادامه طبق اعلام  کادر فنی، تمرین نحوه جایگیری بازیکنان را در زمین به بازیکنان را انجام دادند. همچنین در پایان این تمرین، ارسال از جناحین و گلزنی در دستور کار قرار گرفت که بازیکنان آمادگی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

طبق برنامه کادرفنی تیم فوتبال امید، صبح امروز دوشنبه بازیکنان حاضر در این اردو تمرین سبکی را در محوطه هتل محل اقامت خود انجام می‌دهند و ساعت 23 به وقت محلی و 30 دقیقه بامداد به وقت تهران اولین بازی دوستانه خود را برابر اردن انجام خواهد داد.

کد خبر 2335407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha