۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۹

نوربخش در گفتگو با مهر:

تمرینات فشرده و سنگینی در انتظار فرنگی کاران است

تمرینات فشرده و سنگینی در انتظار فرنگی کاران است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان امروز بعد از پایان اردوی ملی پوشان اعلام کرد: فرنگی کاران اردونشین به دلیل محدودیت زمانی تا رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی، تمرینات سنگین و فشرده ای را در دستور کار خواهند داشت.

ناصر نوربخش در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی صبح امروز بعد از 10 روز به پایان رسید و ملی پوشان تا روز جمعه که اردوی بعدی آغاز خواهد شد به استراحت فعال خواهند پرداخت. البته برخی از فرنگی کاران اعزامی به باکو همچنان در اردو ماندند تا تمرینات خود را ادامه دهند.

وی ادامه داد: بنا به دلایل مختلفی زمان زیادی را در روند آماده سازی فرنگی کاران از دست دادیم و به این دلیل باید از روزهای باقیمانده تا مسابقات جهانی و بازیهای آسیایی نهایت استفاده را ببریم. در این راستا تمرینات باید فشرده تر و سنگین تر دنبال شود و مطمئنا اردوهای بعدی با تمرینات ویژه و تخصصی پیگیری خواهد شد.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اظهار رضایت از وضعیت کنونی اردونشینان گفت: خوشبختانه بعد از فراز و فرودهای مختلف در کشتی فرنگی، اکنون شاهد سکون و آرامش سازنده ای هستیم و مطمئنا فرنگی کاران اردونشین نیز فقط و فقط  به کسب موفقیت در رویدادهای مهم پیش رو می اندیشند.

نوربخش در خاتمه به موفقیت های تیم کشتی نوجوانان در رقابتهای جهانی اشاره کرد و گفت: کسب عنوان سومی جهان و صعود چند پله ای نسبت به سه سال گذشته نشان از پیشرفت این بچه هاست، اما باید در نظر داشت که رده نوجوان حساسیت و دقت نظر خاصی را می طلبد و این پشتوانه های ارزشمند باید بصورت ویژه ای مورد حمایت متولیان امر قرار گیرند.

کد خبر 2335458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha