۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۶

حیدری بعد از ثبت قرارداد با استقلال:

یک هفته دیگر برای حضور در آلمان وقت دارم/ 20 ساله بودم به فرانکفورت می‌رفتم!

یک هفته دیگر برای حضور در آلمان وقت دارم/ 20 ساله بودم به فرانکفورت می‌رفتم!

مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت:هنوز حضورش در تیم آلمانی منتفی نشده است و با وجود امضای قرارداد با استقلال یک هفته دیگر وضعیت حضورش در تیم هوفنهایم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو حیدری پس از ثبت قراردادش با استقلال در هیات فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من هفته گذشته قراردادم را با استقلال تمدید کردم و امیدوارم سال خوبی در استقلال داشته باشم اما یک هفته دیگر هم وقت دارم که اگر وضعیتم با تیم باشگاهی آلمان هماهنگ شد به این کشور بروم. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید اگر در استقلال ماندم امیدوارم سال خوبی داشته باشیم.

وی افزود: افشارزاده هم در مصاحبه‌اش اعلام کرد که خوشحال می‌شود بازیکنی از استقلال به اروپا برود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. اینکه گفته می‌شود من در وسط فصل از استقلال می‌روم صحت ندارد چراکه تیم‌های اروپایی نسبت به ایران دیرتر یارگیری می‌کنند و این مشکل بازیکنان ایرانی است اما افشارزاده‌ هم پیش از این در جریان نبود و وقتی با او صحبت کردم با این موضوع مخالفتی نداشت.

مدافع هافبک ملی پوش استقلال در پایان گفت: پیشنهاد من از تیم هوفنهایم آلمان است. البته از تیم دسته دومی فرانکفورت هم پیشنهاد دارم. اگر 20 ساله بودم به فرانکفورت می‌رفتم اما الان فقط اگر از بوندس لیگای یک پیشنهاد داشته باشم به آلمان می‌روم وگرنه در استقلال می‌مانم.

کد خبر 2335506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha