۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

در استان مرکزی/

تجاوز به چپ راننده پراید 5 مجروح و کشته برجای گذاشت/ ترخیص موتور سیکلت های توقیفی

تجاوز به چپ راننده پراید 5 مجروح و کشته برجای گذاشت/ ترخیص موتور سیکلت های توقیفی

اراک – خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تجاوز به چپ راننده پراید در محور اراک – بروجرد منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.

مهدی حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: تصادف یکدستگاه سواری پراید با کامیون ساعت 2:09 بامداد روز گذشته در محور ذکر شده منجر به فوت یکی از سرنشینان و مجروح شدن 4 نفر دیگر شد.

وی تجاوز به چپ سواری پراید را علت این حادثه از سوی کارشناسان اعلام کرد.

حسنی از توقف كاميوني با خلافي 19 ميليون و 360 هزار ريالي در آزاد راه ساوه – تهران خبر داد و گفت: مأموران پليس راه استان در حين كنترل خودروهاي عبوري در محور ساوه – تهران به يك دستگاه كاميون با سرعت بالاي 115 كيلومتر برخورد و اقدام به توقيف آن کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: پس از توقيف كاميون متخلف و بررسي سوابق خودرو مشخص شد كاميون توقيفي داراي 19 ميليون و 360 هزار ريال خلافي در سوابق خود است.

حسني در پايان اظهار داشت: خودرو ضمن اعمال قانون براي سير مراحل قانوني به پاركينگ منتقل شد.

ترخیص موتور سیکلت های توقیفی

رئیس پلیس راهور استان مرکزی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی موتور سیکلت های توقیفی استان مرکزی به جز موتورسیکت هایی که دارای نقص مدارک و منع قضایی هستند به مناسبت عید سعید فطر ترخیص می شوند.

ابوالفضل امیدی ادامه داد: این طرح از امروز به مدت 15 روز در استان مرکزی اجرا می شود و راکبان موتور سیکلت های توقیف شده می توانند از تخفیف 20 درصدی هزینه پارکینگ در این مدت تعیین شده استفاده نمایند.

وی همچنین تصریح کرد: موتور سیکلت هایی که به علت نداشتن بیمه نامه توقیف شده اند می توانند از این طرح استفاده نمایند و فرصت دارند در این مدت 15 روزه موتور سیکلت خود را بیمه نمایند.

کد خبر 2336157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha