۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳

حجت الاسلام مغیثی در گفتگو با مهر:

کشتار مردم غزه با معیارهای سازمان های بین المللی سازگاری ندارد

کشتار مردم غزه با معیارهای سازمان های بین المللی سازگاری ندارد

نهاوند - خبرگزاری مهر: امام جمعه نهاوند گفت: کشتار فجیع و بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی با هیچ یک از معیارهای سازمان های بین المللی سازگاری ندارد و سکوت جامعه جهانی، جهان اسلام واعراب در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی شرم آور است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز قدس به یک حرکت جهانی ضد رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تبدیل شده و بعنوان روز وحدت امت جهان زمینه ساز فصل جدیدی در قیام مسلمانان سراسر دنیا علیه ظالمان و زورگویان است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به فجایع و جنایات صهیونیست ها در غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از این اقدامات غیر انسانی و خلاف عرف بین المللی افزود: روز جهانی قدس فرصت مناسب و بزرگی برای شناساندن ماهیت واقعی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به مردم جهان است.

وی ادامه داد: متاسفانه آمریکا از غفلت و اختلافات کشورهای مسلمان سوء استفاده می کند و با سرگرم کردن کشورهای مختلف به بهانه حمله داعش به عراق و سوریه با حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی، در غزه با کشتار دسته جمعی مسلمانان حمام خون به راه انداخته است.

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در گذشته بارها در مقابله و مصاف با مقاومت و حزب الله ضربه های سختی را متحمل شده و از حزب الله وحماس شکست خورده که موجب حقارات و ذلت رژیم صهیونیستی در جهان شده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه امروز نه تنها جهان اسلام بلکه همه بشریت نسبت به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار تنفر و بیزاری می کنند، گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس یک جهاد مقدس بوده و در واقع مبارزه با صهیونیست های غاصب و حامیان جنایتکار آنان است.

حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: امروز با این اوضاعی که در اراضی اشغالی روی داده به ویژه جنایت روزهای اخیر رژیم غاصب صهیونیسم که تکرار جنایت های آنان در دیر یاسین و شتیلا است، باید بیش از گذشته روز جهانی قدس را گرامی داشت.

وی گفت: آمریکا و همپیمانان برای عدم حضور مردم در صحنه های گوناگون  از جمله راهپیمایی روز جهانی قدس همانند گذشته هزینه های هنگفتی صرف کرده اند اما در روز جمعه مردم ولایی ایران و جهان اسلام با شرکت در راهپیمایی روز قدس امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد.

 

کد خبر 2336626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha