۲ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۳۴

گزارش خبری/

آمادگی مردم و مسئولان بوشهر برای حضور در راهپیمائی روز قدس/ مسیر راهپیمائی در شهرهای استان

آمادگی مردم و مسئولان بوشهر برای حضور در راهپیمائی روز قدس/ مسیر راهپیمائی در شهرهای استان

بوشهر - خبرگزاری مهر: مردم و مسئولان استان بوشهر همواره در عرصه‌های مختلف برای حمایت از اسلام و مسلمانان پیشتاز بوده‌اند و امسال نیز آمادگی کاملی برای حضور گسترده و پر شور و شعور در راهپیمائی روز جهانی قدس دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه روز جهانی قدس قرار داریم و امسال شاهد جنایات شدیدتری در نوار غزه و کشتار ظالمانه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین هستیم که اینن کشتار باعث شده است تا نفرد جهانیان به ویژه مسلمانان از جنایتگران و رژیم اشغال‌گر قدس شدید و شدیدتر شود.

اقدامات وحشیانه اسرائیل غاصب در کشتار ملت مظلوم فلسطین انگیزه مردم را برای حضور گسترده و پرشور و شعور در راهپیمائی روز جهانی قدس بیشتر کرده است و مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه خود حمایت و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی را اعلام داشته و فریاد مظلومیت ملت فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

قدس و آزادی آن یک آرمان جهانی است، صرف نظر از دین و مذهب و قومیت و مردم بی دفاع غزه در خط مقدم نبرد علیه تمامیت بی عدالتی هستند و کدام زن و مرد آگاهی است که درکی از انسان و انسانیت داشته باشد و در این جبهه در کنار این مظلومین بی دفاع قرار نگیرد و حضور ما در راهپیمائی روز قدس کمترین کاری است که می‌توانیم در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین داشته باشیم.

مردم و مسئولان استان بوشهر همواره در عرصه‌های مختلف برای حمایت از اسلام و مسلمانان پیشتاز بوده‌اند و امسال نیز آمادگی کاملی برای حضور گسترده و پر شور و شعور در راهپیمائی روز جهانی قدس دارند.

اعلام مسیر راهپیمائی روز قدس در شهرهای مختلف استان بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی‌دفاع فلسطین، اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در چنین برنامه‌های پیشتاز هستند و امسال نیز حضوری باشکوه در این مراسم خواهند داشت.

نصرالله شفیعی تاکید کرد: متاسفانه شاهد جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستیم که کشورهای عربی و همچنین مجامع جهانی در این مورد سکوت کرده‌اند و لازم است که با حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس، این موضوع را به کوش جهانیان برسانیم.

وی در ادامه به تشریح مسیر و زمان راهپیمائی روز جهانی قدس در شهرهای مختلف استان بوشهر اشاره کرد و بیان داشت: راهپیمائی روز جهانی قدس در  از ساعت 11 از خیابان امام (ره) روبروی شعبه مرکزی بانک صادارات تا مصلی جمعه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر ادامه داد: در شهر جم راهپیمائی پس از نماز جمعه از محل مصلی تا بانک مسکن برگزار می شود و در گناوه از ساعت 11:30 از مصلی نماز جمعه تا چهارراه مخابرات برگزار می شود و در عسلویه  نیز از مصلی تا انتهای بلوار امام خمینی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری راهپیمائی در خورموج از ساعت 11از چهار راه مدرسه علمیه تا مصلی جمعه خبر داد و افزود: راهپیمائی در دیلم از ساعت 10:30 دقیقه از از بلوار پاسداران روبروی سپاه تا مصلی جمعه و در دیر پس از نماز جمعه از  مصلی تا درمانگاه حضرت مهدی (عج) برگار خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: راهپیمائی در برازجان  از ساعت 11 از میدان شهید چمران تا مصلی جمعه، در آب‌پخش از ساعت 11  از فرماندهی انتظامی تا مصلی، در سیراف از ساعت 11:30 از مسجد نبی تا مصلی جمعه و در جزیره خارگ از ساعت 12 از گلزار شهدای گمنام تا مصلی جمعه برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: راهپیمائی در کنگان از مصلی جمعه تا خیابان استقلال، در اهرم از مصلی جمعه تا میدان شهدای گمنام، در دلوار از مصلی تا میدان شهدای خلیج فارس، در عالی‌شهر از مصلی تا گلزار شهدای گمنام، در کاکی از مصلی جمعه تا بازار، در وحدتیه از مصلی جمعه تا کمیته امداد امام خمینی (ره) و در سعدآباد از مصلی جمعه تا مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر گفت: در شبانکاره از ساعت 9 صبح از چهار راه ولی عصر(عج) تا مصلی جمعه، در بنک از ساعت 9 از مسجد ولی عصر(عج) تا مسجد امیرالمومنین(ع)، در ابدان از ساعت 12 از خیابان امام خمینی (ره) تا مصلی جمعه، در چغادک از ساعت 12 از مرقد شهید حجت الاسلام حاج شیخ ابوتراب عاشوری تا مصلی جمعه و در شهر شنبه از ساعت هشت صبح از حوزه مقاومت تا حسینیه عاشقان ثارلله برگزار خواهد شد.

قدس حرف اول و آخر مسلمانی است

حجت الاسلام محمد گنجی امام جمعه جم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمائی روز جهانی قدس، اظهار داشت: اهمیت روز قدس در زمان کنونی که غزه مظلوم ترین نقطه دنیا است بسیار زیاد است.
وی افزود: قدس حرف اول و آخر مسلمانی است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند و این روز نماد آزادیخواهی و ظلم ستیزی، همدلی و وحدت جهان اسلام و یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر  انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه جم تصریح کرد: شیطنت‌های مغرضانه نظام سلطه و همراهی سران برخی کشورهای مرتجع منطقه با رژیم صهیونیستی، اهمیت برگزاری باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس را دو چندان کرده است.

گنجی در پایان تاکید کرد: مردم خداجوی شهرستان جم همگام با مسلمان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و فراگیر خود در راهپیمایی روز قدس، تجدید عهد و میثاقی مجدد با حضرت امام (ره) و شهدای والامقام خواهند داشت و با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهند گذاشت.

لزوم حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس

هوشنگ انصاری از شهروندان بوشهری به خبرنگار مهر گفت: این روزها تصاویری را از تلویزیون می‌بینیم که نشان دهنده جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است که با پشتیبانی کشورهای عربی و همچنین استکبار دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

وی از آمادگی برای حضور در برنامه روز قدس خبر داد و ادامه داد: همچون گذشته حضوری پر شور و شعور در راهپیمائی روز جهانی قدس خواهیم داشت و با مشت‌های گره‌کرده خود این جنایات را مجکوم می‌کنیم.

حسین زاهدپور از فعالان دانشجویی بوشهر نیز به خبرنگار مهر گفت: تنها راه مقابله با جرثومه فساد و کفرپروری ترکیب عزم و اراده وجدان های آگاه و بیدار بشری با همگرایی و همدلی مسلمانان در سراسر گیتی است.

وی در ادامه بر لزوم حضور گسترده آحاد مردم در این راهپیمائی تاکید کرد و افزود: در این راهپیمائی شرکت می‌کنیم تا سکوت جهانیان در قبال این جنایات را بشکنیم و این ظلم‌ها در حق مردم بی‌دفاع فلسطین را به گوش جهان برسانیم.

فروپاشی هیمنه دروغین و پوشالی صهیونیسم جهانی

عبدالله نادری فرماندار شهرستان جم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه شهرستان ٰجم هم گام با مسلمانان روزه دار کل جهان بار دیگر نابودی غده سرطانی فریاد خواهند زد.

وی در ادامه بیان داشت: امسال در حالی به استقبال این روز عزیز، روز اسلام و روز ارزش های انسانی می رویم، که صهیونیست‌ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت(غزه) و مسلمانان کشورهای اسلامی را به خاک و خون می کشند.

نادری با اعلام آمادگی همه اقشار شهرستان جم برای حضور حماسی در تظاهرات روز قدس اضافه کرد: مردم ولایتمدار و شریف شهرستان جم  همگام با امت اسلامی در سراسر جهان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، به حمایت از برادران فلسطینی خویش، فریاد مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد تا بار دیگر فروپاشی هیمنه دروغین و پوشالی صهیونیسم جهانی را شاهد باشیم.

کد خبر 2337333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha