۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد:

مخالفان من نقاط قوتم را نقطه ضعف عنوان کردند

مخالفان من نقاط قوتم را نقطه ضعف عنوان کردند

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال اصفهان گفت: اگرچه ما در زمینه مسائلی مانند داوری، در سطح کشور بسیار موفق بوده‌ایم، امامخالفان من با بی‌اطلاعی و نقاط قوت ما را به عنوان نقطه ضعف مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در مجمع عمومی عادی هیئت فوتبال اصفهان با اشاره به عملکردش در بحث‌های مختلف فوتبال اصفهان و با انتقاد از مخالفانش اظهار داشت: در سال 92 تعداد 50 داوران و کمک داوران ما در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به لیگ‌های مختلف اعزام شدند و بعد از تهران بیشترین آمار داوران قضاوت کننده را داشتیم اما مخالفان من و برخی از مطبوعات، با بی‌اطلاعی، نقاط قوت ما را به عنوان نقطه ضعف مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات مالی سبب شد که نتوانیم آنگونه که باید به اهداف خود دست پیدا کنیم، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم که مشکلات استان را مد نظر قرار گرفته و معضلات فوتبال استان را برطرف کنیم اما به هر حال با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان با بیان اینکه خسارت‌های وارد شده به فوتبال اصفهان در سال گذشته باید برطرف شود، بیان داشت: خشکی زاینده‌رود تأثیر بسیاری در استان اصفهان بر جای گذاشته و در فوتبال استان نیز تأثیرگذار بوده است و در حال حاضر، خشکی زاینده‌رود مشکلات بسیاری در استان داشته و به ورزش اصفهان نیز ضربه زد.

وی با بیان اینکه توجه به مسئله ورزش، سبب کاهش اعتیاد می‌شود، تصریح کرد: ما باید برای مقابله با اعتیاد در جامعه تلاش کرده و کاری کنیم که اعتیاد با افزایش گرایش مردم به ورزش، ریشه‌کن شود.

ابرقویی‌نژاد به آمار عملکردی خود در سال گذشته اشاره کرد و گفت: توجه به مسئله جوان‌گرایی و تقویم ورزشی در کنار استانداردسازی زمین‌های فوتبال و فوتبال ساحلی مد نظر ما قرار گرفته و باید این مسئله در ادامه نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اتفاقات سال گذشته و درگیری‌هایش با مدیرکل سابق ورزش و جوانان اصفهان ادامه داد: اگرچه سال گذشته در ماه رمضان ما را بی‌خانمان کردند اما ما هر طور شده، برنامه‌های خود را اجرایی کردیم و در مغازه، ماشین و جاهای دیگر، کارهای هیئت را به پیش بردیم تا کار متوقف نشود.

رئیس هیئت فوتبال اصفهان اضافه کرد: دوران اوج فوتبال اصفهان دهه 80 بود و ما باید کاری کنیم که فارغ از اختلافات مختلف، بار دیگر دوران اوج فوتبال اصفهان بازگردد و بتوانیم همه چیز را به بهترین دوران خود بازگردانیم.

 

کد خبر 2337361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha