۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

200 واحد مسکونی برای مدجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) در استان ایلام احداث می شود

200 واحد مسکونی برای مدجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) در استان ایلام احداث می شود

دهلران - خبرگزاری مهر: مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: امسال 200 واحد مسکونی برای مدجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) در استان ایلام احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین احمدی صبح پنجشنبه در دهلران اظهار داشت:   امسال در استان ایلام 200 واحد مسکونی مددجویان با اعتبار 15 میلیارد ریال احداث می شود

وی گفت: این واحدهای در قالب قراردادهای سه جانبه یعنی کمیته امداد، خانواده ها و تسهیلات بانکی ساخته خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت:  این منازل بیشتر برای خانوارهای بی سرپرست بنا می شوند که در استان ایلام خانوارهای بدون مسکن زیر پوشش امداد ایلام 821 خانوار هستند که با برنامه ریزی های انجام شده در یک بازه زمانی سه ساله صاحب خانه خواهند شد

وی گفت: تعداد 24 واحد ازاین واحد های مسکونی در شهرستان دهلران بخش زرین آباد کلنگ زنی شده که واحدهای مسکونی هر کدام با زیر بنای 100 متر مربع احداث می شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام بیان کرد: ایجاد پنج هزار و 500 فرصت شغلی نیز برای مددجویان زیر پوشش این نهاد پیش بینی شده و اعتبار تخصص یافته برای اشتغال مددجویان از محل منابع امداد و بانک ها را 600 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی به وجود 10 هزار دانش آموز و دانشجوی مورد حمایت امداد در استان اشاره و تاکید کرد: 55 میلیارد ریال در حوزه فرهنگ و آموزش مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام هزینه می شود.

 

کد خبر 2337552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha