۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۵

ایرانی:

مدعیان حقوق بشر چشمان خود را بر روی نسل‌کشی در غزه بسته‌اند

مدعیان حقوق بشر چشمان خود را بر روی نسل‌کشی در غزه بسته‌اند

کرج - خبرگزاری مهر: فرماندار کرج با بیان اینکه آنان که از حقوق بشر همواره به صورت ابزاری استفاده کرده‌اند، گفت: مدعیان حقوق بشر هیچگاه قتل عام انسانهای بیگناه در غزه، سوریه، عراق و افغانستان را ندیده و چشمان خود را بر این نسل کشی‌ها بسته‌اند.

محمدتقی ایرانی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره)، با نام گذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، آرمانهای ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین را تبدیل به خواست جهان اسلام و ملتهای آزاده کرد.

وی گفت: در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس عصبانی از انتفاضه با خشونت دیوانه وار، کودکان  و زنان و مردم بی دفاع و مظلوم غزه را هدف آماج پیشرفته ترین سلاح ها قرار داده و در انظار عمومی جهانیان، سبعانه به خاک و خون می کشد، سیاه رویی برای حامیان دروغین حقوق بشر می ماند.

ایرانی با بیان اینکه آنان که از حقوق بشر همواره به صورت ابزاری استفاده کرده و هیچگاه قتل عام انسانهای بیگناه در غزه، سوریه، عراق و افغانستان را ندیده و چشمان خود را بر این نسل کشی ها بسته اند، تصریح کرد: ملت ایران، با لبیک به مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و ایستادن در صف ملت مظلوم فلسطین در روز قدس، آزادی سرزمین فلسطین و مرگ استکبار و صهیونیسم را فریاد زدند.

فرماندار کرج ایرانی با تاکید براینکه جنایات رژیم غاصب را باید افشا گری کرد گفت: افشارگری این جنایات سبب می شود تا چهره خبیث صهیونیست بیش از پیش برای جهانیان آشکار شود.

کد خبر 2337974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha