۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۵

رقابتهاي جایزه بزرگ فیلا- باکو؛

لشگری با غلبه بر مدعيان ميزبان فيناليست شد/ رضایی در رده‌بندی

لشگری با غلبه بر مدعيان ميزبان فيناليست شد/ رضایی در رده‌بندی

احسان لشگری آزادكار برنزي ايران در المپيك لندن كه پس از ناكامي در رقابتهاي انتخابي از كسب دوبنده تيم ملي بازماند با عملكرد قابل توجه خود به فينال وزن 86 کیلوگرم رقابتهای جایزه بزرگ فیلا درباکو راه یافت.

به گزارش خبرگزاري مهر، رقابتهای کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف امروز (جمعه) با حضور چهار نماینده کشورمان در شهر باکو کشور آذربایجان در حال برگزاری است كه احسان لشگري فينالست شد و مرتضي رضايي به ديدار رده بندي رسيد.

بر اين اساس در وزن 86 کیلوگرم احسان لشگری در دور نخست با نتجه 11بر 6 از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت وی در دور دوم نیز با نتیجه 10 بر یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

لشگری در این مرحله نیز با نتیجه 8بر 6 الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت حریف وی در این دیدار شامیل کودیا ماگمداف از روسیه است.

در وزن 74 کیلوگرم نيز مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه 7بر صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت وی در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مغلوب جبرئیل حسن اف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. حریف وی در این دیدار گامید دژالیلوف از تاجیکستان است.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر 7 مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس حضوردر گروه بازنده ها را داشته باشد.

در وزن 125 کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه 5 بر 3 مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دیدار بعد، قمی از دور رقابت ها کنار رفت.
 

کد خبر 2337983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha