۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۳

مظفر:

توسعه‌طلبی از مبانی اعتقادی صهیونیست است/ انتقاد از ضعف سازمان ملل درباره غزه

توسعه‌طلبی از مبانی اعتقادی صهیونیست است/ انتقاد از ضعف سازمان ملل درباره غزه

اراک – خبرگزاری مهر: معاون نظارت مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی به دنبال سلطه بر تمامی جهان است و مبانی اعتقادیش بر پایه نژادپرستی و توسعه طلبی استوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مظفر ظهر جمعه در مراسم راهپیمایی روزقدس در مصلای اراک افزود: صهیونیست‌ها خود را قوم برتر و برگزیده خداوند می‌دانند و معتقدند که نطفه صهیونیست از سوی خداوند است و دارای قداست است بنابراین تنها آن ها حق زندگی و حکومت دارند و شایسته نعمت‌ها و مسئولیت‌ها هستند.

وی ادامه داد: از دیدگاه صهیونیسم، تمام غیر یهودها در جایگاه حیوان چهارپا قرار دارد و حتی به خداوند نسبت دروغ می دهند و می گویند خداوند از خلقت غیر یهود پشیمان است و اگر آن ها را آفریده برای بردگی یهود است.

مظفر تصریح کرد: توسعه طلبی یکی دیگر از عتقادات فاسد صهیونیست هاست، آن ها به دنبال تسخیر جهان هستند که آن نیز نشات گرفته از همین نژادپرستی است.

آن ها به دنبال سلطه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر جهان هستند

وی با بیان اینکه آن ها به دنبال سلطه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر جهان هستند، اظهار کرد: هم اکنون در دو بخش اقتصادی و فرهنگی صهیونیست توانسته است، جای پای خود را در جهان محکم کند.

مظفر تصریح کرد: هم اکنون بزرگترین سرمایه داران جهان صهیونیست هستند و همچنین تمام رسانه ها و خبرگزاری های بزرگ دنیا در اختیار صهیونیست است و اخبار و افکار عمومی جهان را شکل می دهد.

مظفر با اشاره به اینکه سلطه سیاسی بر جهان هدف بعدی اسرائیل است، ادامه داد: صهیونیست ها اعتقاد دارند که اسرائیل ارزشی برای مرزهای تعریف شده بین المللی قائل نیست و مرزها آن ها را خدا تعیین کرده است و تمام دنیا از آن آنهاست.

وی با بیان اینکه پرچم رژیم صهیونیستی خود مبین این موضوع است، تاکید کرد: پرچم اسرائیل دو نوار آبی در بالا و پایین دارد که نشان رود نیل و فرات است و موید شعار تسلط آن ها از نیل تا فرات یا همان خاورمیانه است.

مظفر با اشاره به ستاره داوود در وسط پرچم بعنوان نشانه صهیونیست، خاطرنشان کرد: از زمانی که اندیشه داشتن سرزمین در میان صهیونیست‌ها شکل گرفت چند کشور چون آرژانتین و اوگاندا را برای سکونت انتخاب کردند ولی پس از تحقیق فلسطین گزینه اصلی شد.

وی گفت: موقعیت استراتژیک و ژئوپلتیک این کشور، مجاورت با دریای مدیترانه و کانال سوئز آن را به مانند پلی بین آسیا، اروپا و آفریقا قرار داده است، که بر اهمیتش افزوده است.

مظفر قرار داشتن فلسطین در خاورمیانه را مهم عنوان و ادامه داد: خاورمیانه بعنوان بزرگترین منطقه دارای منابع انرژی و کانی و همچنین وجود کانون مسلمانان انقلابی و خداپرست که خطر مهمی برای پیشرفت صهیونیسم است، منطقه مهمی به شمار می آید که فلسطین دروازه ورود به آن است.

دعوای اسرائیل و فلسطین مناقشه سرزمین نیست

وی با تاکید بر اینکه دعوای اسرائیل و فلسطین مناقشه سرزمین نیست، اظهار کرد: باید هوشیار بود که تامین خواسته های نژادپرستانه و سلطه جویانه اسرائیل تمام منطقه از جمله سوریه، لبنان، عراق، پاکستان و ایران را نیز تهدید می کند که باید به آن توجه داشت.

مظفر درخصوص اهمیت مسئله قدس و فلسطین و مسئولیت مسلمانان در قبال آن گفت: فلسطین خاستگاه پیامبران الهی است، محل خلافت داوود و سلیمان و مزار پیامبرانی چون ابراهیم(ع)، زکریا، داوود، یوسف، یعقوب و موسی است.

وی اضافه کرد: بیت المقدس اولین قبله مسلمانان است، سرزمینی که معراج پیامبر در آن صورت گرفته است، محل فرود کشتی نوح پس از طوفان، محل سخن گفتن موسی با خدا و محل صور اسرافیل است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیت المقدس بلد امین و حرم امن الهی است که نماز در آن برابر هزار رکعت نماز است و ارزش آن به اندازه ایست که پیامبر فرموده" هرکس می خواهد به بهشت نظر بیندازند به بیت المقدس نگاه کند"

وی با اشاره به اینکه این مسجد در میان دیگر ادیان نیز از قداست خاصی برخوردار است،اظهار کرد: تمامی این اعمیت ها  این حساسیت را ایجاد می کند که ما مسلمانان حافظ بیت المقدس بوده و مانع دست درازی به آن شویم.

مظفر با اشاه به اینکه در مسئله صهیونیست یهود و مسلمان در مقابل هم قرار نمی گیرند، افزود: صهیونیست شاخه ای از یهود است که دچار انحراف شده و با الهام از تورات تحریف شده دست به چنین اقداماتی می زند.

وی ادامه داد: یهودیان اصیل و معتقد به حضرت موسی و تورات با مسلمانان هیچ مشکلی ندارند و هم اکنون شاهد زندگی مسالمت آمیز آن ها در کنار یکدیگر حتی در فلسطین هستیم.

مظفر تصریح کرد: صهیونیست‌ها با تکیه بر تلمود و شرح خاخام‌های منحرف فرقه ای ساختگی برای رفع عقده های تاریخی خود ابداع کردند، آن ها معتقدند که در طول تاریخ مورد ظلم واقع شده اند و باید عزت خود را بدست آورند.

وی افزود: صهیونیست‌ها در این مسیر برنامه‌ها و اهدافی دنبال می کنند که در پروتکل های 24 گانه  به صورت سری تدوین کرده بودند که پس از افشا مشخص شده که ترویج بی دینی، فاسد و فحشاء و اعتیاد در میان مردم جهان و مسخ آنان در دستور کار قرار داشته و دارد.

افسانه ساختگی هولوکاست توسط صهیونیست‌ها

مظفر در ادامه بر افسانه ساختگی هولوکاست توسط صهیونیست‌ها اشاره کرد و افزود: صهیونیست ها معتقدند که در زمان جنگ جهانی دوم شش میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی سوخته اند.

وی گفت: از چند دیدگاه این افسانه رد است یکی اینکه هیچ شاهد عینی و منبع موثقی در تاریخ نیست که تایید کند فقط یهودی ها در این کوره‌ها سوخته شده اند و  دوم اینکه اگر درست است چرا اجازه تحقیق و بررسی در این مورد از سوی صهیونیست داده نمی شود.

مظفر با اشاره به اینکه صهیونیست ها هولوکاست را یکی از توجیه های وحشی گری های خود می داند، ادامه داد: همه می‌دانند که این اقدام به هیتلر که پایه گذار نازیسم بود نسبت داده شده است، هیتلری که غربی بوده است پس چرا اسرائیل برای انتقام و خونخواهی به قتل عام مسلمانان دست زده است.

وی در ادامه بر روند غصب فلسطین توسط یهودیان اشاره کرد و افزود: پس از جنگ جهانی و تجزیه دولت عثمانی، فلسطین به انگلیسی ها رسید و نماینده انگلیس در فلسطین پیشنهاد حضور اسرائیلی ها که دنبال سرزمین بودند را به صهیونیست ها داد و آن ها را به فلسطین فرا خواند.

مظفر گفت: هم اکنون بحث این است که در آن زمان یفلسطینی ها زمین های خود را به اسرائلی ها فروختند بله بعد از آنکه، زمین های دولتی به اسرائیلی اهدا شد، تعدادی از فلسطینی ها بدون آگاهی از هویت ان ها زمین هایشان را فروختند ولی پس از اطلاع  از قصد اسرائیلی ها جلوی این اقدام گرفته شد.

وی ادامه داد: تمام زمین هایی که به اسرائیلی ها فروخته شد بهمراه زمین های دولتی اهدایی روی هم هفت درصد خاک فلسطین بیشتر نبود، در حالی که هم اکنون اسرائیل 95 درصد فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کرده است.

مظفر گفت: 66 سال است که صهیونیست های نژادپرست با حمایت کشورهای استعماری و با سکوت و چراغ سبز سازمان های بین المللی فلسطینیان را از خانه و کاشانه خود آواره و بر ویرانه های آنها خانه ساخته اند.

وی در ادامه با اشاره به فجایع رخ داده دو هفته اخیر در غزه گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی چهره این رژیم غاصب از آغاز تاریخ جنایت و سبعیتش تا کنون را خونین تر کرده است.

مظفر ادامه داد: حمله نظامی از زمین، آسمان ودریا به یک باریکه چند کیلومتری و بمباران وحشی گرگ صفتان و به شهادت رساندن 800 شهید و پنج هزار زخمی که بیشتر از کودکان، زنان و سالمندان بی گناه بودند، بر وحشی گری آن ها صحه می گذارد.

صهیونیست ها این روزها در غزه حمام خون راه انداخته‌اند

وی افزود: صهیونیست ها این روزها در غزه حمام خون راه انداخته اند و تمامی این اعمال در سایه سکوت شرم  آورِ مجامع بین المللی، حمایت سران بی غیرت و مرتجع عرب و بودجه چند میلیارد دلاری آمریکا برای مقابله با موشک های حماس صورت می گیرد.

مظفر افزود: شورای امنیت در چند روز گذشته جلسه هایی داشته است که حاصل آن ها  صدور دو قطع نامه در مورد سقوط هواپیمای مالزیایی در شمال اکراین و آواره شدن مسیحی ها به دست داعشی ها بوده است.

وی با انتقاد از ضعف سازمان ملل در مواجه با جنگ غزه  تاکید کرد: دریغ از یک مذاکره یا محکومیت در خصوص جنایات وحشی صهیونیست‌ها که نتانیاهو با صراحت آن را تایید می‌کند و با وقاحت اعلام می کند که آمریکا و مجامع بین المللی را از تلاش برای تلافات حداکثری باخبر کرده است.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تمامی این اقدامات و از طرفی اهمیت فلسطین برای مسلمانان و خاورمیانه ضرورت حمایت از فلسطین و محکوم کردن اقدامات اسرائیلی ها را بیش از پیش می کند.

وی گفت: چطور می توان انسان و آزاده بود و در برابر چنین رفتار غیر انسانی و کشته شدن مردمان بی گناه سکوت کرد؟ و واقعا اگر فریاد دادخواهی مسلمانان به گوشمان برسد و به دادشان نرسیم مسلمان نیستیم.

امام با اعلام روز قدس مسئله منطقه ای را به مسئله جهانی تبدیل کرد

مظفر با اشاره به نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) گفت: امام با اعلام روز قدس مسئله منطقه ای را به مسئله جهانی تبدیل کرد و اذهان روشن را به سوی این موضوع هدایت کرد.

وی تاکید کرد: این نامگذاری باعث شد خواب خوش اسرائیل برای سلطه بر جهان با بیداری اسلامی در ایران و تمامی جهان به کابوس تبدیل شود و صدای شکست استخوان های این رژیم به گوش می رسد.

وی گفت: مسلمانان جهان و به ویژه ایران اسلامی وظیفه دفاع از فلسطین را بر عهده دارند و قطعا حضور حمایتی می تواند مرگ استکبار جهانی را به ارمغان بیاورد.

مظفر تصریح کرد: حضور زنان و مردان در راهپیمایی روز قدس تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است، امامی که غده سرطانی اسرائیل را افشا کرد، بی شک طبق وعده الهی پیروزی مسلمانان نزدیک است و باید برای رسیدن به آن در برابر ظلم ایستادگی و مقابله کرد.

کد خبر 2338072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha