۴ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۱

در تدارک سفر به ترکیه؛

تیم بسکتبال جوانان از سفر به صربستان بازماند

تیم بسکتبال جوانان از سفر به صربستان بازماند

سفر تیم بسکتبال جوانان به صربستان که قرار بود در راستای آماده‌سازی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انجام شود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای 28 مردادماه تا 6 شهریورماه در قطر برگزار می‌شود. ایران که طی دو مرحله مسابقات غرب آسیا (تهران و اردن) به عنوان قهرمانی دست یافت به عنوان تیم نخست منطقه در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

در همین راستا این تیم از یکشنبه هفته گذشته تمرینات خود را با حضور 17 بازیکن و به طور مستقیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرد. در ادامه قرار بود این تیم طی هفته جاری و هفتم یا هشتم مردادماه عازم صربستان شود تا اردویی حداقل یک هفته‌ای در این کشور برگزار کند اما صادر نشدن روادید سفر جوانان بسکتبال به صربستان را لغو کرد.

سفر به صربستان تنها اردوی برون مرزی بود که برای تیم بسکتبال جوانان و پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در نظر گرفته شده بود. با لغو این سفر اما مسئولان فدراسیون در تدارک اعزام تیم به کشور دیگری هستند.

محمدرضا مشحون، مدیر سازمان تیمپ‌های ملی بسکتبال در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: ترکیه گزینه اول ما برای اعزام تیم جوانان است. به هر حال سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارد و این کار را برای اعزام راحت‌تر می‌کند. تلاش‌مان این است که حتما این سفر را نهایی کنیم.

 

کد خبر 2338272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha