۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱

برنامه های سالروز عملیات مرصاد در استان کرمانشاه تشریح شد

برنامه های سالروز عملیات مرصاد در استان کرمانشاه تشریح شد

کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تشریح برنامه های سالروز عملیات مرصاد در کرمانشاه گفت: مسابقه بزرگ فرهنگی "مرصاد" به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت استان کرمانشاه برگزار می شود.

سرهنگ مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، برنامه های گرامیداشت عملیات مرصاد در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همزمان به 5 مرداد، سالروز گرامیداشت عملیات مرصاد از خانواده های شهدا و ایثارگران این عملیات تقدیر خواهد شد، گفت: همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز هماهنگی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه یکی از میادین و بزرگراههای کرمانشاه بنام "مرصاد" نامگذاری می شود.

وی با اشاره به اینکه در این روز تصویر شهدای عملیات مرصاد در سطح شهر نصب خواهد شد، بیان داشت: در روز گرامیداشت عملیات مرصاد، مجموعه برنامه ای در تنگه مرصاد که محل این عملیات غرورآفرین بوده است، برگزار می شود.

بیاتی تاکید کرد: برای توسعه و گسترش فضای یادمان عملیات مرصاد، بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: همچنین در سالروز گرامیداشت این عملیات، بسته های فرهنگی و... در سطح شهر توزیع می شود.

بیاتی با اشاره به اینکه در کانون های فرهنگی سطح شهر ویژه برنامه هایی به همین مناسب برگزار خواهد شد، اظهار داشت: همچنین در این روز، مسابقه بزرگ فرهنگی "مرصاد" به همت کانون تخصصی ایثار و شهادت استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی به توزیع سی دی هایی با مضمون و موضوع معرفی چهره های پلید منافقان در کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: در پایگاههای مقاومت در استان کرمانشاه ویژه برنامه هایی به مناسبت این عملیات با سخنرانان و سرداران دفاع مقدس و نیز خانواده های ایثارگر و شهدا برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به انجام تبلیغات محیطی و نصب نبر مربوط به این عملیات در سطح شهر اشاره کرد.

کد خبر 2338418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha