۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱

نبی عنوان کرد:

باید در مورد باشگاه راه‌آهن استعلام‌ها انجام شود/ تاج تصمیم‌گیرنده است

باید در مورد باشگاه راه‌آهن استعلام‌ها انجام شود/ تاج تصمیم‌گیرنده است

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه فدراسیون و سازمان لیگ می توانند از جاهایی که تولیت باشگاه راه آهن را برعهده دارند، در خصوص واگذاری این باشگاه استعلام بگیرند، گفت: باید امروز استعلام‌های کافی و مستند گرفته شود تا در آینده مشکلی پیش نیاید.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی در خصوص مشکل بوجود آمده برای تیم فوتبال راه آهن ضمن بیان مطلب فوق گفت: این یک بحث حقوقی است و باید چارچوب آن در بخش مدنی کشور مشخص شود.

وی اضافه کرد: البته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می توانند این موضوع را بررسی کرده و بعد از استعلام از جاهایی که تولیت باشگاه راه آهن را برعهده دارند، در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهند، هرچند من امیدوارم این مشکل حل شود.

دبیر فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ابتدا مالکان قبلی باشگاه و دادستانی راضی به فروش راه آهن با 8 میلیارد تومان بودند، اما چرا ناگهان تصمیم‌گیری‌ها عوض شد، اظهار داشت: کلیت این موضوع با دادستانی عمومی کشور است و باید استعلام های کافی و مستند گرفته شود تا مشکلی در آینده پیش نیاید.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان راه آهن در فدراسیون به همین خاطر است، بار دیگر ابراز امیدواری کرد که مشکل این باشگاه حل شده و بتواند در مسابقات لیگ به میدان برود.

نبی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر راه آهن منحل شود، چه اتفاقی برای لیگ خواهد افتاد؟، گفت: آقای تاج به عنوان مسئول سازمان لیگ باید در خصوص این مشکل و نحوه برگزاری لیگ تصمیم‌گیری کند، ولی باید مدارک و مستندات لازم در این خصوص ارائه شود.

کد خبر 2338429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha