۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

خوش خبر در گفتگو با مهر:

17 بازیکن به اردو تیم ملی والیبال دعوت می‌شوند/ در آمریکا دو بازی می‌کنیم

17 بازیکن به اردو تیم ملی والیبال دعوت می‌شوند/ در آمریکا دو بازی می‌کنیم

سرپرست تیم ملی والیبال با بیان اینکه گنجایش تیم ملی برای دعوت به اردو زیاد نیست تاکید کرد: برای اردوی آتی تیم ملی نهایتا 17 بازیکن دعوت می‌شوند که 15 نفر در سفر به آمریکا حضور دارند.

امیر خوش‌خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اعلام فهرست جدید تیم ملی والیبال بیان کرد: قرار است که این اسامی امروز یا فردا اعلام شود که نهایتا شامل 17 نفر خواهد بود. با توجه به اینکه گنجایش تمرینات بیش از این تعداد نیست کادر فنی تعداد نفرات بیشتری را معرفی نمی‌کند.

وی درباره سفر تیم ملی به آمریکا و تعداد بازیهای تدارکاتی برابر این تیم گفت: ما بر اساس برنامه‌ریزی که داشتیم روز 16 مرداد ماه به آمریکا می‌رویم که احتمالا 15 بازیکن در این سفر حضور دارند. تیم ملی در این سفر دو ‌بازی را با تیم ملی آمریکا برگزار می‌کند و به تهران بر می‌گردد.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص آخرین وضعیت شهرام محمودی نیز عنوان کرد: او شرایط بهتری دارد و آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است. قرار است در سفر تیم ملی به آمریکا هم این بازیکن در کنار ما حضور داشته باشد و خوشبختانه به شرایط خوب خود نزدیک می‌شود.

خوش خبر در خصوص دیگر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: ما با فشردگی برنامه مواجه هستیم برای همین تاکتون به پیشنهاد بلغارستان پاسخی نداده ایم. از طرفی قصد داریم زودتر به لهستان برویم تا با تیم‌هایی که برای رقابتهای قهرمانی جهان به این کشور می‌آیند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.

کد خبر 2338454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha