۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

شریف حسینی خبر داد:

در نشست با مسئولان قوه قضاییه تکلیف راه‌آهن را مشخص می‌کنیم

در نشست با مسئولان قوه قضاییه تکلیف راه‌آهن را مشخص می‌کنیم

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که قرار است نشستی با مسئولان قوه قضائیه و دادستانی کل کشور برگزار شود تا تکلیف باشگاه راه‌آهن پیش از آغاز لیگ مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدشریف حسینی در خصوص نتایج نشست امروز مدیران راه‌آهن با  فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به شرایطی که امروز برای باشگاه راه آهن پیش آمده، در این جلسه به این توافق رسیدیم که خدمت متولیان باشگاه راه آهن یعنی قوه قضائیه برسیم و شرایط جدید را با آنها مطرح و بررسی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از این موضوعات بررسی فروش سهام راه آهن به مالک جدید و یا به توافق رسیدن به متولیان مالکان فعلی است که تا وضعیت راه آهن پیش از آغاز لیگ مشخص شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه دعوتی از مسئولان دادستانی برای حضور در این نشست نشده بود، در پاسخ به این سوال که آیا برای فروش سهام به باشگاه به مالکان فعلی کارشناسی صورت نگرفته بود که امروز می گویند این سهام ارزان فروخته شده است؟، اظهار کرد: تمام هم و غم مسئولان این است که اموال بابک زنجانی به بالاترین رقم فروخته شود که امروز در مواردی بحث هایی مطرح شده است.

وی افزود: در حالی که توافقات اولیه انجام گرفته بود، بالاترین مقام مسئول این پرونده سوالاتی را در مورد فروش سهام راه آهن مطرح کرد که قابل حل است و مطمئنا یکی از نفع های این است که اموال بابک زنجانی با مبلغ بیشتری به فروش برسد.

شریف حسینی ادامه داد: اگر کسی است که با مبلغ بالاتر می خواهد سهام باشگاه را بخرد و یا در کارشناسی انجام شده مشخص شود این سهام شاید باید بیشتر به فروش برسد، آقای استیلی و دوستان موافقت خود را برای واگذاری سهام به تیم جدید یا بازگشتش را به قوه قضائیه اعلام کردند.

وی در مورد تخلفات برخی از بازیکنان فوتبال و بازی کردن در لیگ با کارت های جعلی سربازی اینگونه واکنش نشان داد: ما در چارچوب مسائل قانونی یک مرجع داریم که به تخلفات رسیدگی می کنند که در بحث فوتبال این مرجع، کمیته انضباطی است. امروز مشخص شده برخی بازیکنان تخلفاتی داشتند که باید به آنها رسیدگی شود. البته چنانچه خلاءهای قانونی برای برخورد با آنها وجود داشته باشد، درخواست قانون جدید می شود و می توانیم طبق آن شرایط را اصلاح کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس اضافه کرد: هر کس با هر نامی تخلف کرده و یا از قانونی عدول کند، با او برخورد می شود، اما اینکه چه کسانی حق برخورد با متخلفان را دارند، قانون مشخص می کند که در تخلفات فوتبالی کمیته انضباطی، تصمیم‌گیرنده نهایی است.

وی در پاسخ به این سوال که این بازیکنان تخلف خارج از فوتبال انجام داده اند، یعنی کارت پایان خدمتشان را جعل کرده اند، یادآور شد: برای چنین تخلفی مدعی‌العموم خودش می تواند وارد قضیه شود.

شریف حسینی در مورد اینکه یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده است که کی‌روش به برخی از خبرنگاران برای حمایت از خودش پول زیرمیزی داده است، بیان کرد: در واقع هر موضوعی مطرح می شود باید سند آن وجود داشته باشد. بدون سند و مدرک نمی توانیم کسی را متهم کنیم و باید چنین موضوعاتی را اثبات کنیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان خاطر نشان کرد: برخی عزیزان مطالبی را مطرح می کنند و من بدون اینکه به نام آنها اشاره کنم، می گویم باید مستندات باشد تا پیگیری شود. اگر مستندات دیگر وجود داشته باشد این موضوعات از طریق قوه قضائیه قابل بررسی است، اما اگر به خبرنگار اتهام زده شود، می‌تواند ادعای شرف کند.

کد خبر 2338557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha