۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸

سردار باران چشمه بیان کرد؛

کارت بازیکنان متخلف جعلی به حساب نمی‌آید/ باید مدارک را ارائه کنند

کارت بازیکنان متخلف جعلی به حساب نمی‌آید/ باید مدارک را ارائه کنند

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در خصوص مشکلات کارت پایان خدمت چند بازیکن شاغل در لیگ برتر گفت: کار این بازیکنان جعل کارت به حساب نمی‌آید و اگر آنها مدارک مستندی ارایه کنند ممکن است بار دیگر معاف شوند.

به گزارش خبرگزای مهر، سردار باران چشمه در خصوص معافیت برخی از بازیکنان لیگ برتری که با مشکل مواجه شده است بیان کرد: کارت پایان خدمت این بازیکنان جعلی نیست. به طور معمول افرادی که درخواست معافیت می‌کنند مدارک خود را تحویل می‌دهند تا مورد بررسی قرار گیرد. ولی برخی موارد هم وجود دارد که شکایت‌هایی نسبت به معافیت یکسری افراد صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ما سال گذشته لیست بازیکنان لیگ برتر و لیک یک را خواستیم که مدارک آنها که معاف شده بودند را مورد بررسی قرار دادیم و اعلام کردیم که معافیت برخی از بازیکنان باطل بوده و باید برای اعلام توضیحاتی به سازمان وظیفه بیایند و مدارک خود را ارایه کنند.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح با بیان اینکه کارت این بازیکنان جعلی به حساب نمی‌آید عنوان کرد: نمی‌توان این کار را جعلی اعلام کرد چونکه این موضوع بحث حقوقی دارد. این بازیکنان مقصر نیستند چونکه کارت را در اختیار آنها قرار داده اند و بررسی‌ها نشان داد که نباید این کار صورت می‌گرفت. حالا هم احضار شده‌اند تا اگر مدارکی دارند آن را را ارایه کنند در غیر اینصورت باید به تیم‌های نظامی بروند.

باران چشمه در گفتگو با شبکه خبر همچنین گفت: در هر صورت برابر مقررات برای آنها تصمیم گیری می‌شود. البته شاید آنها مدارک مستندی را ارایه کنند و بار دیگر معاف شوند بنابراین از حالا نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد.

 

کد خبر 2338737

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha