۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

علیرضا نادی در گفتگو با مهر:

خاطرات گذشته را زنده می‌کنم/ آماده نبودم به تیم ملی والیبال برنمی‌گشتم

خاطرات گذشته را زنده می‌کنم/ آماده نبودم به تیم ملی والیبال برنمی‌گشتم

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با بیان اینکه در بازگشت دوباره به جمع ملی پوشان از آمادگی خوب خود خبر داد و گفت: سعی می‌کنم آنچه که از من در خاطر مردم است را زنده کنم و با تمام وجود در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازگشت خود به تیم ملی والیبال بیان کرد: من به دلایل خاصی که یکی از آنها آسیب دیدگی بود از تیم ملی دور مانده بودم و در این باره به اندازی کافی صحبت شده است. در این مدت تمام تلاش خودم را کردم که آمادگی بالایی را کسب کنم و نشام بدهم که می‌توانم بازی کنم. من با آسیب دیدگی کنار آمدم و با آن جنگیدم. حالا هم منتظر هستم تا اردوهای تیم ملی شروع شود و تمرینات خودم را آغاز کنم.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از آسیب دیدگی طولانی مدت خود به لحاظ بدنی دارای شرایط خوبی است، گفت: من تمرینات خوبی را انجام دادم. زیر نظر پزشک و بدنساز تیم ملی قرار داشتم و به طور مرتب در حال تمرین بودم و شرایط خوبی را کسب کرده‌ام .

این بازیکن با تجربه درباره ملاقاتش با کواچ خاطرنشان کرد: زمانی که آقای کواچ به ایران آمد من به دیدارش رفتم تا به وی خوشامد بگویم. من یک زمانی با وی همبازی بودم. کواچ اواخر دوران بازیگری خود به ارومیه آمده بود و من هم بازیکن جوانی بودم. ایشان علاقه داشت که من برگردم و عنوان کردم که می‌توانم این کار را انجام دهم برای همین با انگیزه بسیار زیادی به تیم ملی باز خواهم گشت.

نادی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید کار سختی در بازگشت به تیم ملی دارید، عنوان کرد: من باید نشان بدهم که شایستگی این کار را دارم. به نظرم کار همیشه سخت بوده است. زمانی من یک بازیکن 16 ساله بودم که با بازیکنان باتجربه تیم ملی می جنگیدم تا به ترکیب اصلی برسم. در باشگاه‌ها هم شرایط همینطور بوده است. اگر بازیکن قابلیت جنگیدن را نداشته باشد که اصلا نباید به تیم ملی فکر کند.

وی درباره امیدواری خود برای شرکت در مسابقات جهانی لهستان یادآور شد: من خیلی امیدوار هستم که در این مسابقات شرکت کنم چرا که آمادگی خوبی دارم. اگر آماده نبودم هرگز به تیم ملی بر نمی‌گشتم و به فدراسیون می‌رفتم و عنوان می‌کردم که شرایط بازگشت به تیم ملی را ندارم.

بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال تاکید کرد: آینده را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی می‌خواهم خاطرات خوب گذشته را که در ذهن مردم وجود دارد و قدیمی هم نیست زنده کنم. من سال گذشته با تیم باریج اسانس تا قبل از مرحله پلی‌آف که آن نتایج کسب شد آمار خوبی را ثبت کرده بودم. من بر می‌گردم تا شایستگی‌های خودم را ثابت کنم و با تمام وجود بازی خواهم کرد.

کد خبر 2339132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha