۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۵۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

رقم قرارداد بازیکنان برخی تیم‌ها واقعی نیست

رقم قرارداد بازیکنان برخی تیم‌ها واقعی نیست

سرپرست تیم فوتبال پیکان اعلام کرد فهرست مبلغ قرارداد بازیکنان که از سوی برخی باشگاه‌ها منتشر شده، واقعی نیست.

رضا رهقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اعلام رقم قرارداد کادرفنی و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری برای حضور در چهاردهمین دوره لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فهرست قرارداد بازیکنان تیم پیکان، جزو واقعی‌ترین لیست‌هایی بود که در این روزها اعلام شده است.

وی در توضیح اینکه چرا معتقد است فهرست برخی از تیم‌ها واقعی نیست، اظهار کرد: 7-8 بازیکن که امروز به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند، در مذاکره با باشگاه پیکان، رقمی را درخواست کردند که 3 برابر رقمی است که از باشگاه جدید لیگ برتری خود دریافت کرده‌اند که این موضوع منطقی به نظر نمی‌رسد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت این تیم هم تاکید کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نفرات تیم پیکان، جدید هستند، تیم نیاز به زمان دارد تا به آمادگی مطلوب دست پیدا کند. البته من به تیم خیلی امیدوار هستم و می‌دانم در فصل جاری می‌توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و به رده‌های بالای جدول برسیم.

رهقی در مورد حضور پیکان در جام شهدا هم گفت: در این مسابقات کادرفنی تیم از ترکیب اصلی استفاده نکرد اما در مجموع حضور در چنین تورنمنتی، به هماهنگی بیشتر بازیکنان و آمادگی پیکان برای شروع مطلوب لیگ کمک کرد.

کد خبر 2339176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha