۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

طی اطلاعیه ای/

محدودیت های ترافیکی به منظور برپایی نماز روز عید سعید فطر در زاهدان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی به منظور برپایی نماز روز عید سعید فطر در زاهدان اعلام شد

زاهدان-خبرگزاری مهر: معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان محدودیت های ترافیکی روز عید سعید فطر در زاهدان را به منظور تسهیل در تردد نمازگزاران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رمضان حاجیان با صدور اطلاعیه ای ضمن تبریک پیشاپیش به مناسب فرا رسیدن عید سعید فطر از تمامی نمازگزاران و رانندگان خواست پس از اتمام فریضه الهی با سعه صدر و حوصله محل های تعیین شده را  ترک و با نیروهای پلیس راهور همکاری کنند.

در این اطلاعیه آمده است از آنجا که همه ساله حضور با شکوه مردم در نماز عید سعید فطر ازدحام جمعیت و افزایش حجم ترافیک و گاه راهبندان را به دنبال دارد لذا پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان با آمادگی کامل و بسیج نیروها تمهیدات ترافیکی را اندیشیده و اقدامات لازم و ضروری را به منظور سهولت در تردد برای داشتن ترافیکی روان و به دور از حادثه انجام خواهد داد.

در این اطلاعیه بیان شده است: محدودیت های ترافیکی شهر زاهدان در روز عید برای مصلی المهدی(عج) پارکینگ شماره یک مسیر تردد نمازگزاران از بزرگراه خلیج فارس بعد از بلوار پرستار به سمت پارکینگ انتخاب شده است.

همچنین پارکینگ شماره دو مسیر تردد بزرگمهر به مصلای المهدی (عج) سمت راست برای توقف خودروها در نظر گرفته شده که راهنمایی های لازم از سوی ماموران راهنمایی و رانندگی به شهروندان ارائه خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: پارکینگ شماره سه زاهدان نیز بلوار پرستار به سمت مصلی المهدی (عج) سمت چپ برای توقف خودروهای نمازگزاران پیش بینی شده است.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی در این اطلاعیه همچنین مسیرهای منتهی به مصلی(عیدگاه) اهل تسنن شامل خیابان های خیام، مهر، رازی، فرهاد، مدنی و بلوار خرمشهر به سمت مصلی را مسدود اعلام کرد و گفت: از تردد خودروها به این محور ها جلوگیری خواهد شد.

 

کد خبر 2339614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha