۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۴۷

هاشمیان خبر داد:

انجام معاینات پزشکی روی 101 داور و کمک داور لیگ برتر

انجام معاینات پزشکی روی 101 داور و کمک داور لیگ برتر

طبق اعلام رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال معاینات پزشکی روی 101 داور و کمک داور لیگ برتر در مرکز پزشکی فوتبال ایران انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان با تایید این خبر اظهار کرد: از آنجائیکه حفظ سلامت داوران به عنوان یکی از استراتژی‌های مهم کمیته پزشکی فدراسیون مطرح است، هر ساله انجام معاینات پزشکی در دستور کار این کمیته قرار دارد.

وی افزود: معاینات داوران بر اساس آخرین استانداردهای تائید شده از سوی فیفا انجام می‌شود و این استانداردها بدون هیچ کم و کاستی توسط کمیته پزشکی انجام شد.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال همچنین گفت: بر همین اساس داوران و کمک داوران در 11 ایستگاه، مورد معاینه پزشکی قرار گرفتند که شامل شرح حال و معاینات عمومی، معاینات تخصصی زانو، مچ پا، ستون فقرات و لگن، آزمایش خون، بررسی حدت بینایی، قدرت تشخیص رنگ، میدان بینایی، فشار چشم، قلب و عروق، آنالیز ترکیب بدنی توسط دستگاه دیجیتال و آنالیز ترکیب بدنی به صورت دستی با دستگاه کالیپر انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این معاینات توسط گروه متخصص در روز دوم مردادماه انجام شد و در حال حاضر نتایج معاینات در حال تحلیل است تا بر این اساس درباره سطح داوران گزارش لازم تهیه و اقدامات مورد نیاز بر اساس هر یک از نتایج به دست آمده انجام شود. لازم به ذکر است معاینات پزشکی داوران از 5 سال گذشته تا کنون زیر نظر کمیته پزشکی صورت می‌گیرد.
 

کد خبر 2339684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha