۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۳۰

سرهنگ شریعتی:

عملیات مرصاد هیمنه پوشالی نفاق را درهم شکست

عملیات مرصاد هیمنه پوشالی نفاق را درهم شکست

ساری - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ساری با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد از آن به عنوان گورستان منافقان یاد کرد که هیمنه پوشالی نفاق را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شریعتی عصر یکشنبه در جمع بسیجیان ساری گفت: عملیات مرصاد در پنجم مردادماه سال 1367 آخریندرگیری بزرگی بود که در جبهه های جنگ رخ داد و این واقعه نه تنها به این لحاظ در تاریخ هشت ساله جنگ تحمیلی اهمیت دارد بلکه در واقع مرصاد را باید حرکتی  در جهت شکسته شدن استخوان پوسیده نفاق دانست.

وی اظهار داشت: منافقان در تحلیل های درون گروهی خود شرایط پس از پذیرش قطعنامه 598 را مغتنم شمردند و طرح حمله به ایران اسلامی را تدارک دیدند و صدام و نیروهای نظامی و حزب بعث حاکم عراق از آنها حمایت کردند.

فرمانده سپاه ساری گفت: حضور تاثیرگذار و ایثار ماندگار بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی آتش توپخانه ارتش و هوانیروز قهرمان و طراحی عملیاتی موسوم به مرصاد که با تدابیر شهید سرافراز امیر صیاد شیرازی و سرلشگر محسن رضایی انجام شد، هیمنه پوشالی نفاق را در هم شکست و طومار آنان را برای همیشه تاریخ در هم پیچید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری نیز گفت: عملیات مرصاد خودکشی تمام عیار برای منافقین بود.

حجت الاسلام محمد تقی خلیل نژاد افزود: با پیروزی غرور آفرین رزمندگان اسلامی در عملیات مرصاد، خیانت جریان منافقین با قرار گرفتن این گروهک زیر پرچم صدام و بعثی ها برای مردم ایران و جهان افشا شد.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی و تا زمان امضای قطعنامه توسط عراق، منافقان همواره به عنوان بازوی اطلاعاتی و امنیتی عراق در خاک ایران محسوب می شدند و با فروش اطلاعات و حتی انجام برخی اقدامات ترریستی، خوش خدمتی شایانی به صدام انجام دادند.

وی یادآور شد: پیروزی غرور آفرین رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، سند دیگری از تروریست بودن جریان منافقین در مجامع بین المللی را رو کرد.

کد خبر 2339693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha