۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

حسنوند خبر داد:

تفسیر قرآن مسجد بعثت خرم آباد از پرمخاطب ترین جلسات قرآنی کشور/ امسال 7000 نفر شرکت کردند

تفسیر قرآن مسجد بعثت خرم آباد از پرمخاطب ترین جلسات قرآنی کشور/ امسال 7000 نفر شرکت کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد بعثت خرم آباد از برنامه تفسیر قرآن مسجد بعثت خرم آباد به عنوان یکی از پرمخاطب ترین جلسات قرآنی کشور یاد کرد و از شرکت هفت هزار نفر در این جلسات طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمد حسنوند صبح سه شنبه در اختتامیه مراسم تفسیر قرآن حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تعداد شرکت کنندگان جلسه تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان امسال اظهار داشت: در مجموع در این ایام بیش از هفت هزار و 413 نفر در جلسات تفسیر قرآن شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندگان در جلسات تفسیر قرآن طی امسال نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: طی امسال دو هزار و 131 نفر به تعداد شرکت کنندگان اضافه شده است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد بعثت خرم آباد بیان داشت: از این تعداد شرکت کننده پنج هزار و 612 نفر مرد و هزار و 801 نفر نیز زن بوده اند.

حسنوند با اشاره به تعداد افراد شرکت کننده زیر 20 سال در این جلسات تفسیر قرآن تصریح کرد: در مجموع هزار و 394 نفر از این افراد شرکت کننده زیر 20 سال سن داشته و جوانان و نوجوانان بودند.

وی با بیان اینکه بیشترین حضور شرکت کنندگان در جلسات تفسیر قرآن مسجد بعثت مربوط به شب 16 رمضان با حضور 318 نفر بوده است عنوان کرد: مسن ترین فرد شرکت کننده در این جلسات 88 سال سن و کمترین سن نیز مربوط به کودکی یک سال و هشت ماهه است.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد بعثت خرم آباد با اشاره به پخش این جلسات تفسیر قرآن در صدا و سیمای مرکز لرستان بیان داشت: در مجموع این جلسات در قالب هزار و 17 دقیقه برنامه در صدا و سیمای مرکز استان پخش شده است.

حسنوند با اشاره به شرکت 107 نفر از مدیران دستگاههای اجرایی استان و روحانیون در این جلسات تفسیر قرآن ادامه داد: همچنین مسابقات حضوری پایان این جلسات تفسیر قرآن نیز 264 نفر برنده داشته است.

وی همچنین از برنده شدن 140 نفر از شرکت کنندگان در جلسات تفسیر قرآن مسجد بعثت خرم آباد در مسابقه پیامکی این جلسات خبر داد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد بعثت خرم آباد با بیان اینکه جلسات تفسیر قرآن حجت الاسلام میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در مسجد بعثت بعد از جلسات تفسیر قرآن حجت الاسلام قرائتی از پر بیننده ترین جلسات تفسیر قرآن در کشور محسوب می شود افزود: امسال 64 نفر از افراد شرکت کننده برای اولین بار بود که هر شب در جلسات تفسیر قرآن مسجد بعثت شرکت کرده بودند.

حسنوند از افزایش 15 درصدی شرکت خانم ها در این جلسات تفسیر قرآن نسبت به سال گذشته خبر داد.

کد خبر 2340443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha