۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۹

فرهادی در گفتگو با مهر:

ذوب‌آهن دیدار سختی مقابل صبا دارد/ مبلغ قرارداد شخصی است نه عمومی

ذوب‌آهن دیدار سختی مقابل صبا دارد/ مبلغ قرارداد شخصی است نه عمومی

اصفهان - خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن دیدار سختی مقابل صبای قم دارد زیرا دیدارهای ابتدایی لیگ برتر همیشه از دشواری خاصی برخوردار است.

اسماعیل فرهادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت تیم ذوب‌آهن اصفهان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با تغییر کادر فنی وضعیت تیم رو به بهبود است زیرا تمرینات خوبی را زیر نظر گل محمدی داشته‌ایم و امیدواریم این تغییر کادر و اضافه شدن بازیکنان جوان و با تجربه به کمک ما بیایند و ذوب‌آهن گذشته دوباره بازگردد.

وی درباره بازی های این فصل و نخستین بازی این تیم مقابل صبا تاکید کرد: همه تیم‌ها قدرتمند ظاهر شده‌اند و پیش بینی نتیجه کار درستی نیست. ما مقابل صبا بازی سختی خواهیم داشت زیرا بازی اول همیشه مهم است و تاثیر روحی زیادی در یک تیم دارد پس ما در این بازی با تمام توان برای برد تلاش خواهیم کرد.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شایعات مبنی بر جدایی او از تیم ذوب‌آهن در فصل نقل و انتقالات یادآور شد: گل محمدی در روزهای ابتدایی حضور خود در جلسه‌ای با من صحبت کرد و کادر فنی و مربی نگاهی ویژه‌ای به من داشتند ولی مشکل من با مسئولان تیم مسائل مالی و قرارداد بود که این مشکل هم حل شد و من این شانس را پیدا کردم که بار دیگر در خدمت تیم و هواداران ذوب‌آهن باشم.

فرهادی درباره شفاف سازی قراردادها اظهار نظر کرد و گفت: در لیگ‌های اروپایی هم چنین مساله‌ای نیست و تنها بازیکنان بزرگ هستند که قراردادشان رسانه‌ای می‌شود و این کار سازمان لیگ اشتباه بوده زیرا قرارداد و مسائل مالی یک فرد شخصی و خصوصی است و دلیلی برای شفاف‌سازی و رسانه‌ای کردن آن وجود نداد.

کد خبر 2340603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha