۹ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۲۰

استیلی بعد از شکست از استقلال:

انتظار زیادی از بازیکنانم برابر استقلال نداشتم/ مشکلات حل شود، بهتر می‌شویم

انتظار زیادی از بازیکنانم برابر استقلال نداشتم/ مشکلات حل شود، بهتر می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اعلام کرد انتظار زیادی از بازیکنانش برابر تیم استقلال نداشت. وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تعامل بین مسئولان قوه قضائیه و مالکان جدید باشگاه راه‌آهن، مشکلات این باشگاه بطور کامل رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی پس از شکست 2 بر یک تیم راه‌آهن برابر استقلال در هفته نخست لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ما بعد از اینکه یک ماه از زمان تشکیل آن گذشته، با مشکلات زیادی مواجه بود که همین مساله روی عملکرد تیم برابر استقلال تاثیر گذاشت.

وی با بیان اینکه بیش از این از بازیکنانش برابر استقلال انتظار نداشت، افزود: زمان آماده‌سازی تیم از نظر فنی بسیار کم بود و نتوانستیم آنطور که مدنظرمان بود، کار فرهنگی انجام دهیم. ما تعدادی جوان را در کنار چند بازیکن باتجربه به خدمکت گرفتیم تا نتیجه بگیریم اما این مساله نیاز به زمان دارد.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اضافه کرد: برای این بازی برنامه خاصی داشتیم که توانستیم در نیمه نخست تمام فضاهای استقلال را بسته و اجازه نفوذ را به آنها ندهیم. در نیمه دوم اما متاسفانه به دلیل عدم تمرکز بازیکنان به علت مشکلات روزهای اخیر، 2 گل دریافت کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی در دقیقه 2 به تیمی مانند استقلال گل می‌زنید، مطمئنا تیم به دفاع می‌رود و شما دیدید در نیمه دوم فشار زیادی روی تیم ما بود.

استیلی با بیان اینکه امیدوار است مشکلات تیم راه‌آهن هرچه زودتر حل شود، یادآور شد: با تعامل بین مسئولان قوه قضائیه و مالکان جدید باشگاه، امیدوارم تیم به شرایط خوب خود رسیده و بازیکنان تمام تمرکز خود را روی فوتبال بگذارند تا درنهایت راه‌آهن نتایج خوبی را در لیگ بدست آورد.

وی در مورد عملکرد داور این بازی تاکید کرد: داوری مشکل خاصی نداشت. تنها یکی دو مورد بود که با او صحبت کردیم که وی تاکید کرد نزدیک صحنه بود و مشکلی وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پایان در مورد فحاشی‌های تماشاگران در جریان مسابقات فوتبال، گفت: امروز اتفاق خاصی رخ نداد اما برخی از این مسائل طبیعی است. نمی‌توان روز نخست انتظار داشت مردم چیزی نگویند اما مطمئن باشید این قضیه با فرهنگ‌سازی که می‌شود، حل خواهد شد.

کد خبر 2340861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha