۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷

گل محمدی:

کادر فنی از عملکرد بازیکنان ذوب آهن مقابل صبای قم رضایت دارد/ انتقاد از داوری

کادر فنی از عملکرد بازیکنان ذوب آهن مقابل صبای قم رضایت دارد/ انتقاد از داوری

قم - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار خارج از خانه هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اینکه نخستین بازی از فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای ذوب آهن اصفهان با شکست خارج از خانه مقابل صبای قم همراه بود اما سرمربی ذوب آهن در کنفرانس خبری پایان این دیدار که شامگاه پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم مقابل صبای قم راضی هستم.

یحیی گل‌محمدی با بیان اینکه جریان این دیدار کاملا به نفع ذوب آهن اصفهان بود، تصریح کرد: با اینکه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی به وجود آوردیم و چند بار دروازه صبا را تا آستانه فروپاشی پیش بردیم اما استفاده مناسبی از آنها نداشتیم.

وی در ادامه از نحوه قضاوت تیم داوری این دیدار نیز انتقاد کرد و یادآور شد: داوری در صحنه‌ای که برای صبای قم یک پنالتی گرفت به نظر من اشتباه کرد و دیگر اشتباه وی زمانی بود که گل دوم صبا به ثمر رسید و باید خطای مهاجم صبا را بر روی مدافع و دروازه‌بان ما سوت می‌زد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان البته از عملکرد مدافعان تیمش انتقاد کرد و بیان داشت: ما چندین بار توپ‌های خطرناک بازیکنان صبا را دفع کردیم اما متاسفانه از دفع دو توپ ساده که در نهایت منجر به گل‌های تیم صبا شد خیلی راحت ناکام ماندیم.

وی عنوان کرد: از عملکرد بازیکنان تیمش به سبب اینکه فوتبال خوبی ارائه دادند و موقعیت های مناسبی خلق کردند راضی است و از همین امروز به فکر رفع نقاط ضعف تیمش برای دیدارهای آتی است تا ذوب آهن این باخت را به فراموش بسپارد.

در ادامه این نشست خبری یکی از خبرنگاران از یحیی گل‌محمدی سرمربی صبای قم در خصوص شادی عجیب و قریب محسن مسلمان سازنده گل تیم ذوب آهن پرسید و رفتار خوشحالی وی را غیر حرفه‌ای دانست که سرمربی ذوب آهن گفت:‌ بعد از گل متوجه نشدم که مسلمان چگونه خوشحالی کرد اما یقینا اگر حرکت خاصی مرتکب شده باشد تیم داوری نزدیک‌تر بوده و گزارش آن را دارد.
 

کد خبر 2340889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha