نماینده پارلمان کویت در گفتگو با مهر:

تداوم کشتار کودکان غزه نتیجه سکوت کشورهای عربی است/ لزوم وحدت جهان اسلام

تداوم کشتار کودکان غزه نتیجه سکوت کشورهای عربی است/ لزوم وحدت جهان اسلام

نماینده پارلمان کویت با بیان اینکه ادامه کشتار کودکان غزه نتیجه سکوت کشورهای عربی است خواهان اتحاد این کشورها در زمینه فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جنگ تمام عیار رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه در حالی بیست و هفتمین روز خود را سپری می کند که شمار قربانیان حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز 10000 شهید و زخمی فراتر رفته است و تلاشهای بین المللی و عربی برای برقراری آتش بس بیشتر شبیه یک شوخی است چرا که رژیم صهیونیستی همچنان از سوی برخی کشورهای غربی به صورت آشکار و نهان حمایت می شود و سکوت کشورهای عربی نیز مهر تأییدی است بر نسل کشی فلسطینیها در نوار غزه.

"فیصل شایع" نماینده پارلمان کویت در گفتگو با خبرنگار مهر به سکوت معنادار کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: سکوت در این مورد امری بسیار خطرناک است و باید گفت که  این کشتار بی رحمانه در نوار غزه، ویران شدن خانه ها، زیر ساختها، قتل عام کودکان و زنان بی گناه همه نتیجه سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در دوره کنونی است.

وی با اشاره به برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در سطح بین المللی اعلام کرد که جنایات رژیم صهیونیستی بر همگان آشکار است و همه می دانند این رژیم در حال انجام غیر انسانی ترین اقدامات علیه نوار غزه است.

نماینده پارلمان کویت افزود: هم اکنون که غزه با این جنگ بی سابقه مواجه است بر هر کشور عربی و مسلمان و هر کشوری که داعیه اصول انسانی و اخلاقی را دارد واجب است که در مقابل این اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی بایستد.

شایع ضمن تأکید بر لزوم اتخاذ مواضع واحد در میان کشورهای عربی و اسلامی اظهار داشت: کشورهای اسلامی و عربی باید مکانیسمهای جدیدی را برای ممانعت از تکرار جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اتخاذ کنند.

این نماینده کویتی در ادامه گفت: اختلافها‌ ميان امت اسلامي بايد از بین برود و میان کشورهای اسلامی اتحاد ایجاد شود، تهاجمي كه به دنياي اسلام وارد شده نيروهاي ما را در حمايت از مردم فلسطين به هدر داده است.

وی در پایان تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید به خاطر تحرکات و تجاوزات غیر انسانی خود در غزه محکوم شود.

کد خبر 2341296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha