۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۹

گزارش تمرین استقلال؛

سوژه شدن رحمتی و حضور صاحب پناه/ تیموریان غیبت داشت

سوژه شدن رحمتی و حضور صاحب پناه/ تیموریان غیبت داشت

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی امروز برگزار شد که سیدمهدی رحمتی به سوژه هواداران این تیم تبدیل شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را عصر امروز شنبه در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پی‌گرفت. حواشی این تمرین که از ساعت 18:30 برگزار شد به شرح زیر است:

* از تمرین امروز استقلال کمتر از 50 هوادار این تیم استقبال کردند. در روزهای گذشته هم استقبال زیادی از تمرین این تیم صورت نگرفته بود.

* آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی جزو غایبان این تیم بودند. حاج قاسم مربی بدنساز استقلال نیز در بین مربیان حضور نداشت.

* امیر قلعه‌نویی که برای معارفه پرهام مالک باشگاه نساجی قائمشهر به شمال ایران سفر کرده بود با 20 دقیقه تاخیر خود را به تمرین رساند و با لباس شخصی در کنار زمین حضور یافت. هواداران تیم استقلال نیز برای گرفتن عکس یادگاری به سمت وی هجوم بردند.

* کامران صاحب‌پناه رئیس هیات مدیره این باشگاه به همراه منصور پورحیدری عضو هیات مدیره آبی‌ها در کنار زمین حضور یافتند و تمرین را نظاره‌گر شدند.

* خسرو حیدری در شروع تمرین حضور نداشت اما بعد از 10 دقیقه خود را به جمع دیگر بازیکنان رساند.

* ادموند اختر بازیکن سابق تیم استقلال هم در کنار زمین حضور یافت و با اعضای این تیم به خوش و بش پرداخت.

* دروازه‌بان‌های تیم استقلال نیز نظر کریم بوستانی تمرینات اختصاصی را برگزار کردند.

* در بخشی از تمرین امروز آبی‌ها، جاسم کرار، خسرو حیدری، میلاد قخرالدینی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده به بازی سپک تاکرا پرداختند. سایر بازیکنان در نیمه‌ای از زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند که فکری، زرینچه و همدانی نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

* دو گلی که رحمتی از سپاهان دریافت کرده بود به سوژه هواداران استقلال تبدیل شده بود. هواداران استقلال به خصوص درباره گلزنی دوباره وریا غفوری به رحمتی بحث‌های زیادی با یکدیگر کردند.

* باشگاه استقلال با نصب بنری در گوشه‌ای از زمین ناصر احمدپور را تسلیت گفته بود.

* بازیکنان استقلال در این تمرین بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کردند که آندرانیک تیموریان باید به عنوان بهترین بازیکن لیگ سیزدهم انتخاب شود.

کد خبر 2341773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha