مراسم یادبود آیت الله عطاردی برگزار شد

مراسم یادبود آیت الله عطاردی برگزار شد

مراسم یادبود آیت الله عطاردی با حضور نمایندگانی از هیئت دولت و اعضای شورای شهر و شهردار تهران و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسجد الجواد(ع) واقع در میدان هفت تیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم یادبود آیت الله شیخ عزیز الله عطاردی، با حضور نمایندگانی از هیئت دولت و اعضای شورای شهر و شهردار تهران و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مسجد الجواد(ع) واقع در میدان هفت تیر برگزار شد.

در این مراسم پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیات عظام صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و سبحانی قرائت شد.

همچنین پیام تسلیت آیت الله هاشمی رفسنجانی و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم قرائت شد.

در پیام تسلیت حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان تصریح کرده اند: درگذشت عالم پارسا و متتبّع مرحوم مغفور حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ عزیز الله عطاردی قوچانی رحمت الله علیه را به خاندان مکرّم و بازماندگان آن مرحوم و همه ی علاقمندان و مستفیدان از ثمرات علمی ایشان که پهنه گستره ئی از تاریخ و حدیث و تراجم و کتاب شناسی را در بر می گیرد، تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت مینمایم.

در ادامه این مراسم  متن پیام تسلیت آيت‌الله هاشمی رفسنجانی رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام قرائت شد که در آن آمده است: اين مصيبت را به مردم شريف، علما و فضلای استان خراسان رضوی، دوستداران و خانواده، تسلیت وعلوّ درجاتشان را از درگاه خداوند مسألت می نمايم.

همچنین در متن پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: حقیر این مصیبت را به جوامع بزرگ علمی و خاندان محترم ایشان تسلیت گفته و رضوان و رحمت الهی برای آن فقید سعید از خداوند مسئلت دارم.

در این مراسم همچنین متن پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی قرائت شد. در متن پیام تسلیت ایشان آمده: فقدان اسفناک این محقق برجسته را مخصوصاً به حوزه علمیه خراسان وتمام علاقمندان ایشان وخانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم و صبرجمیل و اجر جزیل برای همگی از درگاه خداوند خواهانم.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پیام تسلیت خود که در این مراسم قرائت شد ارتحال آیت الله عطاردی را تسلیت گفت. در این پیام تصریح شده که آیت الله عطاردی در طول عمر پر برکت خویش همواره با اشتیاق وعلاقه به نشر معارف دینی اهتمام داشت.

کد خبر 2341776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha