۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲

ملی‌پوش ایران در یک تیم عربی؛

واکنش سرمربی تیم فوتبال چارلتون به جدایی رضا قوچان‌نژاد

واکنش سرمربی تیم فوتبال چارلتون به جدایی رضا قوچان‌نژاد

سرمربی تیم فوتبال چارلتون اتلتیک در واکنش به خبر جدایی رضا قوچان نژاد از این تیم گفت تا این لحظه هیچ اتفاقی نیفتاده اما اگر این بازیکن بخواهد از تیم انگلیسی جدا شود نمی‎توان مانع وی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آینده رضا قوچان نژاد در تیم فوتبال چارلتون در هاله ای از ابهام قرار دارد. مهاجم تیم ملی ایران در دیدار دوستانه با پورتسموث که در فراتون پارک برگزار شد غایب بود.

سایت "دیس ایز لوکیتد لاندن" گزارش داده که یک تیم عربی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن شده است. وی اکنون به تمرینان چارلتون بازگشته و با این تیم تمرین می‎کند اما ممکن است ماه آینده در این تیم حضور نداشته باشد.

"باب پیترز" گفت: رضا در حال آماده‎سازی بدنی است چراکه تابستان بلندی را برای حضور در رقابتهای جام جهانی پشت سر گذاشته و در این لحظه، این تنها چیزی است که من می‌توانم بگویم.

وی افزود: در خصوص ماندن یا رفتن این بازیکن چزیزی مشخص نیست چون تا 31 اوت زمان باقی است. او بازیکن خوبی است اما اگر شرایط به گونه ای رقم بخورد که بخواهد برود نمی‎توانیم نگهش داریم. در این لحظه ما بر روی آماده سازی بدنی او کار می‎کنیم و نمی‎دانیم بعدا چه اتفاقی رخ خواهد داد.

کد خبر 2342168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha