۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۲۲

عملیات یافتن بقایای اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مالزیایی همچنان ادامه دارد

عملیات یافتن بقایای اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مالزیایی همچنان ادامه دارد

عملیات ناظران بین‌ المللی برای یافتن بقایای اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مالزیایی با وجود درگیری در شرق اوکراین همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایتارتاس از ادامه عملیات کارشناسان و ناظران بین‌ المللی برای یافتن بقایای اجساد و وسایل شخصی قربانیان حادثه سقوط هواپیمای مالزیایی در شرق اوکراین با وجود درگیری نظامی در این منطقه خبر داد.

در همین رابطه "پیتر یاپ آلبرسبرگ" رئیس گروه تحقیقات بین المللی و انتقال اجساد قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی در شرق اوکراین از ادامه تلاشها برای یافتن بقایای اجساد و وسایل شخصی قربانیان این سانحه هوایی با وجود ادامه درگیریها در استان دونتسک خبر داد.

آلبرسبرگ در ادامه از انتقال بقایا و اشیاء شخصی به شهر خارکوف محل استقرار گروه کارشناسان هلندی با هدف تشخیص هویت اجساد قربانیان خبر داد که در محل سقوط هواپیما پیدا شده است.

رئیس گروه تحقیقات بین المللی و انتقال اجساد قربانیان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی در شرق اوکراین همچنین از اعزام کارشناسان بیشتر به محل حادثه با هدف تسریع در روند جستجوها در صورت بهتر شدن اوضاع امنیتی منطقه خبر داد.

کد خبر 2342238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha