۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۱۷

تیم ملی "ب" والیبال ایران قهرمان تورنمنت چین شد

تیم ملی "ب" والیبال ایران قهرمان تورنمنت چین شد

تیم ملی "ب" والیبال ایران با کسب سه پیروزی متوالی عنوان قهرمانی تورنمنت چین را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی ب والیبال ایران که خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام کنفدارسیون والیبال آسیا آماده می‌کند، از دوم مردادماه برای حضور در اردوی برون مرزی راهی چین شد و در مدت 9 روز اقامت خود در شهر پکن در مسابقات چهارجانبه این شهر نیز شرکت کرد.

این تورنمنت با حضور تیم پکن (قهرمان لیگ برتر والیبال چین)، تیم ملی والیبال جوانان چین، تیم سوجی(دارنده مدال برنز لیگ برتر والیبال چین) و تیم ملی "ب" والیبال ایران برگزار شد که شاگردان پیمان اکبری موفق به شکست حریفان با نتیجه سه بر صفر شدند و عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست آوردند.

14 بازیکن تیم ملی "ب" والیبال ایران در این اردوی برون مرزی حضور داشتند که در یک بازی تدارکاتی دیگر نیز برابر پکن قهرمان لیگ برتر چین به پیروزی سه بر یک دست یافتند. سیدمحمدرضا حسینی پویا، سجاد دهنوی، فرهاد سال افزون، مصطفی شریفات، علی حسین(لیبرو)، آرمین رنجبر، سعید شیرود قربانی، سیدآرش تقوی، علی شریفی، علیرضا جدیدی، رضا صفایی، حامد تاروردی، محمدطاهر وادی و مهدی مرندی(لیبرو) 14 بازیکن حاضر ایران در این تورنمنت بودند.

تیم ملی "ب" والیبال ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از روز دوشنبه در سالن والیبال فدراسیون والیبال دوباره آغاز خواهد کرد. رحمان داوودی، سعید جواهری توانا، رضا قرا، جواد معنوی نژاد و جواد حسین آبادی پنج بازیکن دیگر این تیم هستند که به این اردو ملحق خواهند شد تا در نهایت سرمربی این تیم 12 بازیکن را برای اعزام به آلماتی از بین 19 شرکت کننده در این اردو انتخاب کند.

تیم ملی والیبال استرالیا نیز از 15 مردادماه به تهران خواهد آمد تا چند دیدار دوستانه با تیم ملی والیبال ب ایران برگزار کند و سپس دو تیم راهی قزاقستان برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال آسیا خواهند شد. تیم ملی "ب" والیبال ایران روز سه‌شنبه 21 مردادماه راهی آلماتی می‌شود.

کد خبر 2342324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha